۲ دی ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9911978
T T
۰ نفر
"محمود یاوری" : برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال دیر شده است .............................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 02/10/86 داخلی . ورزشی. فوتبال.
سرمربی تیم فوتبال برق شیراز بر برگزاری هر چه سریع تر انتخابات فدراسیون فوتبال به منظور خارج شدن این رشته پرطرفدار از وضع بلاتکلیفی تاکید کرد .
"محمود یاوری " روز یکشنبه ، اظهار داشت: جامعه فوتبال و دوستداران فوتبال نگران هستند که مبادا یک بار دیگر انتخابات فدراسیون فوتبال به تعویق بیفتد چرا که این وضع مبهم به هیچ عنوان خوب نیست و از طرفی ما مسابقات مقدماتی جام جهانی را در پیش داریم و بر این اساس باید هرچه سریع تر تکلیف فوتبال مشخص شود.
وی تصریح کرد: معتقدم بیش از حد انتخابات فدراسیون به تعویق افتاده و اساسا خیلی وقت پیش باید این انتخابات برگزار می شد و حالا هم نگرانیم که این مهم در روز نوزدهم دی هم محقق نشود.
سرمربی تیم فوتبال برق شیراز با اشاره به دوکاندیدای انتخابات فدراسیون فوتبال، گفت: مهم این است که انتخابات برگزار شود و پس از انتخابات باید این نکته مورد توجه قرار بگیرد که یک دبیرکل فوتبالی و مقتدر در کنار رییس فدراسیون قرار بگیرد تا کارهای فنی و اجرایی به بهترین شکل ممکن انجام شود.
یاوری با بیان این مطلب که برای حضور در مسابقات قاره ای نیازی به مربیان خارجی نداریم، خاطرنشان ساخت: در فاصله کمی که تا آغاز مسابقات مقدماتی جام جهانی داریم، مربی خارجی نمی تواند کارایی داشته باشد و می توان در شرایط فعلی از مربیان خوب داخلی در تیم ملی استفاده کرد و سپس یک مربی طراز اول خارجی را در راس کادر فنی تیم ملی قرار دهیم، بدیهی است چنانچه دستیاران این مربی خارجی، ایرانی باشند فوتبال ما در آینده بهره زیادی خواهد برد.
سرمربی تیم فوتبال برق شیراز برگزاری نیم فصل اول لیگ را از نظر برنامه ریزی و همچنین قضاوت داوران به رغم جوانی آنان خوب توصیف کرد و از جذب یک مدافع اروگوئه ای برای تیمش طی روزهای آینده خبر داد.
ورزشی. 1521 1521 شماره 074 ساعت 18:21 تمام
۰ نفر