۳۰ آذر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9911813
T T
۰ نفر
فوتبال حذفی باشگاه های ایران - آلومینیوم اراک ، ابومسلم خراسان را حذف کرد .....................................................................
اراک، خبرگزاری جمهوری اسلامی 30/09/86 داخلی. ورزشی.فوتبال.
تیم آلومینیوم اراک در چارچوب مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های ایران و در پیکاری که 120 دقیقه به طول انجامید تیـم ابومسلم خراسان را شکست داد.
این دیدار از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های فوق عصر جمعه در ورزشگاه امام خمینی (ره ) در حضور بیش از شش هزار تماشاچی برگزار شد که در پایان تیم آلومینیوم اراک با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد.
دو تیم در وقت عادی این دیدار به رغم در اختیارداشتن موقعیتهای خـوب نتواتستنـد گلی به ثمر برسانند و بازی به وقت اضافی کشیده شد.
دردقایق پایانی نیمه دوم وقت اضافی" حمیدرضا شرفی" بازیکن تیم آلومینیوم اراک توانست از روی نقطه پنالتی تنها گل این دیدار را به ثمر برساند .
جمشید دانش مهر با کمک بهرام کیانی و سعید قاسمی قضاوت این دیدار را بر عهده داشت .
سرمربی تیم ابومسلم مشهد در پایان این دیدار گفـت: تیـم آلومینیوم اراک از خطای پنالتی به دست آمده استفاده کرد و پیروز میدان شد.
" پرویز مظلومی" افزود: بازی جوانمردانه ای انجام شد و تیم آلومینیوم اراک از پشتوانه تشویق های مستمر تماشاچیان اراکی برخوردار بود.
وی گفت: تیم آلومینیوم اراک فشار زیادی را تحمل کرد و بازیکنان این تیم نیز در دفاع خوب ظاهر شدند.
" فراز کمالوند" سرمربی تیم آلومینیوم اراک نیز با ابراز رضایت از بازی بازیکنان این تیم گفت: درمرحله یک چهارم پایانی جام حذفی بازیکنان باید تلاش بیشتری داشته باشند تا پیروزی تکرار شود.ک/2 517/587 ورزشی. 1521 1521 شماره 030 ساعت 17:28 تمام
۰ نفر