۲۸ آذر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9911703
T T
۰ نفر

اخبار کوتاه ورزشی

۲۸ آذر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9911703
اخبار کوتاه ورزشی ................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 28/09/86 داخلی. ورزشی. خبرهای کوتاه .
بوشهر- مدیرکل تربیت بدنی استان بوشهر گفت: سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس 30 میلیارد ریال به ورزش این استان کمک کرد.
حسین وردیانی چهارشنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این میزان اعتبار برای تجهیز، توسعه و احداث اماکن ورزشی در شهرستان های این استان اختصاص یافته است.
وی اظهارداشت: این اعتبارات براساس جمعیت هر شهرستان،ورزشکاران سازمان یافته و سرانه فضای ورزشی این شهرستان ها توزیع می شود.
وردیانی بیان کرد:برهمین اساس ازاین مبلغ 10 میلیارد ریال برای شهرستان دشتستان، پنج میلیارد ریال دیر، سه میلیارد ریال بوشهر، دو میلیارد و 500 میلیون ریال تنگستان، یک میلیارد و500 میلیون ریال جم و برای شهرستان های دشتی و کنگان هر کدام چهار میلیارد ریال درنظر گرفته شده است.
7209/539/675 ***** بوکان - با حضور استاندار آذربایجان غربی از سه طرح ورزشی، خدماتی و عمرانی روز چهارشنبه در شهرستان بوکان بهره برداری شد.
این طرحها شامل یک واحد سیلوی 20 هزار تنی می باشد که با 16 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در قالب بنگاه های زودبازده کارآفرین در شهرک صنعتی این شهرستان احداث شده است.
گازرسانی به منطقه امیرآباد شهر بوکان که با دو میلیارد و 170 میلیون ریال اعتبار به انجام رسیده با افتتاح آن پنج هزار خانوار این منطقه از گاز شهری برخوردار شدند.
سالن ورزشی چند منظوره در شهر سیمینه از توابع شهرستان بوکان یکی دیگر از این طرحها بود که در زمینی به مساحت 1200 متر مربع و با یک میلیارد و 500 میلیون ریال احداث و به بهره برداری رسید.
استاندار آذربایجان غربی بمنظور دیدار با مردم شهرستان بوکان و افتتاح چند طرح عمرانی به این شهرستان سفر کرده است.ک/3 7510/584/587 ***** تهران - شرایط حضور کشتی گیران در رقابتهای انتخابی مسابقه های بین المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره ) از سوی فدراسیون کشتی اعلام شد.
به گزارش ایرنا ، شرایط مربوط به برگزاری این رقابتها از سوی فدراسیون کشتی به این شرح اعلام شد : ......................................................................
1 - تمامی کشتی گیران واجد شرایط با معرفی نامه هیات کشتی استان و در دست داشتن کارت بیمه معتبر عکس دار می توانند در این مسابقات شرکت کنند.
2 - همه استانها بایستی اسامی نفرات واجد شرایط را با ذکر اسامی مربی (حداکثر 2 نفر) بدون سرپرست تا روز 3 دی ماه به هیات کشتی استان مرکزی و فدراسیون کشتی اعلام کنند.
3 - هزینه اسکان و تغذیه نفرات واجد شرایط در روزهای 5 تا 8 دی ماه به عهده هیات کشتی استان مرکزی است.
4 - از نفرات منتخب با نظر کمیته فنی که بر کل مسابقات نظارت خواهد داشت ، آزمایش دوپینگ به عمل خواهد آمد.
5 - نظر به اینکه تیم های شرکت کننده در تورنمنت های گزینشی و قهرمانی آسیا در خلال مسابقه های بین المللی جام یادگار امام (ره ) با نظر کمیته فنی انتخاب خواهند شد ، لذا حضور همه کشتی گیران مدعی در این رقابتها الزامی است.
** 9140 ** 1589 ***** تهران - فینال رقابت های لیگ کشتی آزاد بسیج کشور روز 3 دی ماه در ساری برگزار می شود.
به گزارش ایرنا ،در دیدار فینال این رقابت ها تیم های تهران و خراسان رضوی به مصاف هم می روند و در دیدار رده بندی تیم های لرستان و مازندران با یکدیگر دیدار می کنند.
***** زنجان - داور بین المللی کشتی، گفت: 61 داور بین المللی در رقابت های کشتی المپیک 2008 "پکن" قضاوت خواهند کرد.
"محمد عادلپور" روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ، افزود: جهت انتخاب حضور در این رقابت ها ، تعداد 103 دوار بین المللی کشتی جهان توسط فدراسیون جهانی "فیلا" در مسابقات گزینش قاره ای داوران ، برای حضور در کلینیک داوری برگزیده شدند.
وی ، با بیان اینکه از این تعداد داور منتخب، تعداد چهار نفر از داوران درجه یک بین المللی کشتی ایران بودند ، گفت: این کلینیک داوری قبل از آغاز مسابقات المپیک و جام جهانی، برگزار می شود.
بگفته وی، امسال کلینیک داوری از 17 تا 19 آذرماه جاری در شهر "اورلاند" آمریکا و با هدف بررسی قوانین و مقررات جدید این رشته ی ورزشی برگزار شد و از شرکت کنندگان در این کلاس آزمون به عمل آمد.
"محمد عادلپور، اکبر طهماسبی، بهمن طالبی و میرزآقا احمدی، دواران شرکت کننده از ایران در این کلینیک داوری بودند.
597/595 ***** تهران - زمان برگزاری مسابقه فوتسال بین تیم های ذغال سنگ کرمان و صدرا شیراز به تعویق افتاد.
به گزارش ایرنا به نقل از کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال با توجه به همزمانی دیدار تیم های ذغال سنگ کرمان و صدرا شیراز با تیمهای مس کرمان و فولاد سپاهان از سری مسابقات لیگ برترفوتبال کشور این دیدار روز جمعه 30 آذرماه ساعت 16:30 انجام خواهد شد.
به منظور حفظ نظم و رعایت مسائل امنیتی نیروهای انتظامی در این دیدار حضور خواهند شد.
ورزشی **1630* ***** سمنان - تیم قزوین عنوان نخست رقابتهای هندبال زیرگروه لیگ بانوان کشور را در گرمسار از آن خود کرد.
دیدار پایانی این بازیها روز چهارشنبه در گرمسار برگزار شد و قزوین با نتیجه 33 بر 10 قم را شکست داد و در جای اول ایستاد و قم دوم شد.
همچنین در دیدار رده بندی گرمسار 14 بر 12 تیم قصرشیرین را مغلوب کرد و سوم شد.
این رقابتها با شرکت چهار تیم از استانهای مختلف به مدت سه روز در گرمسار برگزار شد و تیمهای آذربایجان غربی و مرکزی در این گروه غایب بودند.
تیمهای قزوین و قم با قرار گرفتن در رده های اول و دوم این منطقه به دور بعدی این بازیها راه یافتند.
رقابتهای هندبال زیرگروه لیگ بانوان کشور در چهار گروه و در مناطق مختلف برگزار می شود و از هر گروه دو تیم به مرحله بعد راه می یابند که در پایان مرحله نهایی دو تیم برتر به لیگ هندبال بانوان کشور صعود می کنند.ک/2 599/608/690 ***** ورزشی. 1521 1521 شماره 051 ساعت 14:52 تمام
۰ نفر