۲۸ آذر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9911685
T T
۰ نفر
رضا سیم خواه : حفظ آمادگی کشتی گیران بسیار مشکل است ....................................................
تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی 28/09/86 داخلی.ورزشی.کشتی.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: حفظ آمادگی کشتی گیران حاضر در اردوی این تیم در طول سال بسیار مشکل است.
رضا سیم خواه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد:یک کشتی گیر نمی تواند در طول سال از یک آمادگی مناسب و بالایی برخوردار باشد.
وی ادامه داد : رساندن یک کشتی گیر به آمادگی مطلوب کار آسانی است اما حفظ شرایط این آمادگی در طول سال بسیار سخت و دشوار است .
دارند مدال نقره رقابتهای جهانی 1991 وارنای بلغارستان افزود : مااین مشکل را در همین اردو با حمید باوفا داشتیم . وی زمانیکه وارد اردوی تیم ملی کشتی فرنگی شد بسیار آماده و قبراق نشان داد.
سیم خواه تاکید کرد : اما این مهم باعث نگرانی ما شده است چرا که حفظ شرایط بدنی باوفا تا آغاز رقاتبهای جام یادگار امام بسیار مشکل است.
وی گفت:نحوه تمرینات درون اردوی در طول سال نسبت به رقابتهایی که پیش رو است تغییرمی کند وما نمی توانیم یک کشتی گیر را در طول سال همواره آماده نگاه داریم .
سیم خواه در مورد وضعیت اردوی تیم ملی کشتی فرنگی گفت:خوشبختانه کشتی گیران حاضر در این اردو تمرینات خود را با جدیت و استمرار پیگیری می کنند.
وی ادامه داد:کشتی گیران از نظر آمادگی جسمانی در یک شرایط قابل قبول و منطقی قراردارند تنها سامان طهماسبی به همراه افشین بیابانگرد کمی آسیب دیده هستند که با کمی استراحت مشکل آنها برطرف می شود.
وی در مورد حضور فرهاد اسماعیل نژاد در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی به عنوان مربی گفت : من به عنوان یک کوچکتر وظیفه داشتم که از اسماعیل نژاد برای مربیگری در تیم ملی کشتی فرنگی دعوت کنم .
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تاکید کرد:حفظ حرمت بزرگترهای کشتی از سوی ما کوچکترهای کشتی واجب و الزامی است.اما حضورو یا عدم حضور اسماعیل نژاد در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی به میل باطنی خودش بستگی دارد.
سیم خواه در پایان خاطر نشان کرد : من با تمام کارشناسان کشتی تعامل دارم و از نظرات سازنده آنها در جهت محقق شدن اهداف متعالی در کشتی فرنگی استفاده خواهم کرد.
ورزشی 1590**9140** شماره 033 ساعت 12:57 تمام
۰ نفر