۹ آذر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9910168
T T
۰ نفر
سرمربی تیم ملی بیس بال کره جنوبی بازی درویش، بازیکن ایرانی،ژاپنی را ستود .....................................................................
توکیو، خبرگزاری جمهوری اسلامی 09/09/86 خارجی.ورزشی.ژاپن.درویش.
"گیون مون کیم" سرمربی تیم ملی بیس بال کره جنوبی ، بازی "فرید درویش" بازیکن دو رگه ایرانی، ژاپنی تیم ملی بیس بال ژاپن را ستود.
به گزارش روز جمعه رسانه های ژاپنی ، سرمربی تیم ملی بیس بال کره جنوبی در مصاحبه با این رسانه ها گفته است: توپهایی که درویش پرتاب می کند ، علاوه بر اینکه شتاب فراوانی دارد، از تکنیکهای بالایی نیز برخوردار است.
کیم، افزود: در بازیهای مقدماتی آسیایی برای راهیابی به المپیک پکن ، تیم ملی کره جنوبی در بازی با ژاپن، باید بیشترین توجه و مراقبت را متوجه درویش کند.
سرمربی تیم ملی بیس بال کره جنوبی افزود: او علاوه بر دیدن فیلمهای ویدیویی بازیهای درویش، بازیهای او را در زمین نیز از نزدیک مورد بررسی قرار داده است.
درویش که یکی از نامدارترین بازیکنان ورزش بیس بال در ژاپن است، به تازگی توانست نشان "ساوامورا ایجی" یکی از بزرگترین نشانها برای ستودن یک ورزشکار بیس بال در ژاپن را بدست آورد.
درویش 21 ساله که نام کوچک او به زبان ژاپنی "یو" می باشد ، بازیکن تیم "نیپون هام فایترز" در شهر ساپورو در جزیره شمالی هکایدو است.
آساق 2** 2110** 1184**280** شماره 003 ساعت 08:18 تمام
۰ نفر