۶ آذر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9909960
T T
۰ نفر
"عزیز پرتوی" : برگزاری دو دیدار سبب خستگی بازیکنان می شود ........................................................
ارومیه، خبرگزاری جمهوری اسلامی 06/09/86 داخلی.ورزشی. والیبال.
مربی تیم والیبال ارومدشت ارومیه گفت: انجام دو دیدار در هفته در چارچوب مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران موجب خستگی بازیکنان می شود.
"عزیز پرتوی" روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: دیدار تیم ارومدشت با گل گهر در سیرجان با توجه به بعد مسافت ، خستگی روحی و جسمی بازیکنان را در پی دارد.
تیم ارومدشت در پیکارهای لیگ برتر والیبال در هفته جاری ، روز یکشنبه گذشته به مصاف تیم پگاه دیگر تیم ارومیه ای رفت و فردا چهارشنبه در سیرجان به مصاف تیم گل گهر این شهر خواهدرفت.
وی انجام دو دیدار در هفته را همچنین سبب افت کیفی مسابقات اعلام کرد و گفت: کمیته مسابقات فدراسیون والیبال برای ارتقای سطح کیفی لیگ برتر باید در برنامه های خود تجدید نظر کند.
این مربی در خصوص بازیکنان تیمش گفت: با توجه به شکست های پی در پی این تیم زیاد در شرایط مناسبی قرار ندارند ولی این بدان معنا نیست که تیمی از پیش باخته باشیم . وی افزود: فقط با کسب یک پیروزی طلسم ناکامیهای این تیم شکسته خواهد شد و بازیکنا اعتماد به نفس خود را باز خواهند یافت.
به گفته پرتوی، در دنیای امروز هرتیمی که از وجود بازیکنان حرفه ای تری برخوردار باشد در کسب قهرمانی نیز موفق خواهد بود و این یعنی بازگشت سرمایه در امر ورزش و باشگاهداری.ک/3 1724/587 ورزشی. 1521 1521 شماره 061 ساعت 15:38 تمام
۰ نفر