۴ آذر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9909719
T T
۰ نفر
دوچرخه سواران ایرانی باکسب پنج نشان و مقام چهارم به کار خود خاتمه دادند ......................................................................
کوالالامپور، خبرگزاری جمهوری اسلامی 04/09/86 خارجی.ورزشی.دوچرخه سواری.پیست.مالزی.
کارنامه ورزشی تیم ملی دوچرخه سواری ایران در مسابقات آسیایی پیست مالزی با کسب پنج مدال رنگی و مقام چهارم بسته شد.
به گزارش روز یکشنبه ایرنا ، در این دوره از رقابتها تیم ایران موفق شد یک نشان ارزشمند طلا در رشته چهارکیلومتر تعقیبی تیمی بدست آورد.
مردان طلایی تیم ملی کشورمان را مهدی سهرابی، عباس سعیدی تنها، امیر زرگری و سید مصطفی سیدرضایی تشکیل می دادند.
همچنین رکابزنان کشورمان دو نشان نقره توسط محمود پراش در رشته کایرین و مهدی سهرابی و امیر زرگری در رشته مدیسون به کارنامه تیم ملی افزودند.
دو مدال برنز کاروان اعزامی را نیز علیرضا احمدی در رشته یک کیلومتر تایم تریل انفرادی و بهنام خسروشاهی در رشته چهار کیلومتر تعقیبی انفرادی کسب کرد.
رکابزنان تیم ملی کشورمان همچنین در آخرین روز رقابتهای آسیایی مالزی تنها به کسب امتیاز مقام چهارم دررشته اسپرینت انفرادی و مقام پنجم دور امتیازی اکتفا کردند.
در این دوره از مسابقات تیم ژاپن با کسب 5 نشان طلا، 3 نقره و 2 برنز و کسب مجموع 104امتیاز در صدر جدول امتیازات تیمهای شرکت کننده قرار گرفت و جام یادبود این دوره از رقابتهای آسیای را به کشور خود به ارمغان برد.
همچنین تیم های چین با کسب 3طلا، 2 نقره و یک برنز و 58 امتیاز در مقام دوم، مالزی با 2 طلا و 3 نقره و 52 امتیاز مقام سوم و ایران با یک طلا، 2 نقره و 2 برنز و کسب 46 امتیاز درجایگاه چهارم جدول امتیازات این رقابتها قرار گرفتند.
تیمهای ازبکستان، چین تایپه، کره جنوبی و هنگ کنگ نیز در مکان پنجم تا هشتم جدول امتیازات مسابقات آسیایی مالزی ایستادند و تیمهای هندوستان و تایلند نیز در این دوره از رقابتها هیچ امتیازی کسب نکردند.
اهمیت این دوره از رقابتها، انتخابی المپیک 2008 پکن بودن آن بود.
تیم ایران نیز دراین دوره از رقابتها باکسب نشان طلای رشته چهار کیلومتر تعقیبی تیمی ، امیدواری بسیاری را برای دریافت دست کم چهار سهمیه المپیک 2008 پکن در پیست به دست آورده است.
این تیم در همین راستا، روز سه شنبه آتی برای شرکت در مسابقات ورد کاپ سیدنی از مالزی عازم استرالیا خواهد شد.
مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی پیست آسیا جام "سلطان ازلان شاه" که از روز جمعه گذشته و با حضور تیم های ایران ، ژاپن، کره جنوبی، چین، مالزی، هنگ کنگ،چین تایپه،هندوستان و ازبکستان درپیست دوچرخه سواری ورزشگاه "ولادروم" منطقه چراس کوالالامپور آغاز شده بود، امروز (یکشنبه ) به کار خود خاتمه داد.
آساق 335** ورزشی 1590 شماره 030 ساعت 11:42 تمام
۰ نفر