۲۶ آبان ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9909035
T T
۰ نفر
مدیرباشگاه مقاومت سپاسی شیراز ، استعفای "پیروانی" را تکذیب کرد ..............................................................
شیراز، خبرگزاری جمهوری اسلامی 26/8/86 داخلی.ورزشی.فوتبال.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ، ورزشی مقاومت سپاسی شیراز، استعفای "غلام پیروانی" سرمربی تیم فوتبال این باشگاه را تکذیب کرد.
سرهنگ "جعفر جعفری" روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، پیرامون مسایل مطرح شده درباره استعفای پیروانی در برخی روزنامه های محلی شیراز افزود:نمی دانم این خبربرچه اساسی منعکس شده است واین موضوع راپیگیری خواهیم کرد و اجازه نمی دهیم تیم ما را به حاشیه ببرند.
وی درمورد دیدار تیم مقاومت برابر استقلال تهران گفت:به جز 15 دقیقه ابتدایی بازی که روی اشتباه فردی،دو گل خوردیم مابقی دیدار توپ و میدان در اختیار ما بود.
جعفری افزود: مهاجمان ما در این بازی چندین فرصت خوب را از دست دادند وباید بگویم بابدشانسی مواجه شدیم وگرنه شکست حق ما نبود و در دیدارهای بعد این ناکامی را جبران می کنیم .
مدیر عامل باشگاه مقاومت سپاسی درمورداینکه گفته می شود این تیم در برابر استقلال تهران تنها به پرتاب اوت های بلند اکتفا کرد افزود: پرتاب اوت های بلند در فوتبال روز دنیا مشاهده می شود که این روش هم یکی از راه های رسیدن به گل می باشد که در این امر یکبار در این بازی موفق به گلزنی شدیم.
وی گفت: اگر علی علیزاده مهاجم تیم استقلال دراین بازی آسیب نمی دید آنهاهم از این تاکتیک استفاده می کردند ضمن اینکه تیم استقلال سال گذشته با همین روش امتیازهای زیادی را کسب کرد.ک/3 7368/677/515/675 ورزشی. 1521 ** 1521 شماره 028 ساعت 11:35 تمام
۰ نفر