۲۸ مهر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9906724
T T
۰ نفر
"محمدرضا توپچی" : سطح رقابتهای کشتی پهلوانی قهرمانی ایران بالا بود ......................................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 28/07/86 داخلی.ورزشی.کشتی پهلوانی.
پهلوان اسبق ایران گفت : سطح رقابتهای کشتی پهلوانی قهرمانی ایران که در شهر اردبیل برگزار شد ، بسیار بالا بود.
"محمدرضا توپچی" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد : رقابتهای کشتی پهلوانی قهرمانی ایران در چهار وزن در شهر اردبیل با حضور علاقه مندان کشتی پهلوانی در سطح فنی بسیار خوبی برگزار شد.
وی ادامه داد : این رقابتها در رده سنی بزرگسالان با حضور کشتی گیران کشتی پهلوانی استانهای مختلف کشور در وزن های 60 ، 70 ، 80 و 90 کیلوگرم برگزار شد.
توپچی افزود : تنها ایرادی که می توان از نحوه برگزاری این رقابتها گرفت ، این است که رقابتهای کشتی پهلوانی بی وزن نیز باید در همین مسابقات برگزار می شد.
قهرمان اسبق کشتی آزاد آسیا در وزن 100 کیلوگرم در ژاپن و هندوستان گفت : طبق قانون باید رقابتهای کشتی پهلوانی قهرمانی ایران در تمام وزن ها برگزار شود.
توپچی در مورد اینکه رقابتهای کشتی پهلوانی بی وزن در چه زمانی و در کدام شهر برگزار می شود ، گفت : رقابتهای کشتی پهلوانی بی وزن قهرمانی ایران ، اواسط آذر ماه در تهران برگزار می شود.
توپچی در مورد وضعیت تیم ملی کشتی آزاد ایران اضافه کرد : کشتی گیران کشورمان در مسابقه های جهانی سال 2007 باکو نتوانستند از همه شایستگی های خود به بهترین نحو ممکن استفاده کنند.
وی تاکید کرد : من فکر می کنم ، کشتی گیران در این رقابتها از نظر آمادگی جسمانی با مشکل روبرو بودند و نتوانستند برابر رقبای خود تا آخرین لحظه ایستادگی کنند.
عضو اسبق تیم ملی کشتی آزاد ایران در وزن های 90 و 100 کیلوگرم در خصوص استعفای "علیرضا حیدری" گفت : حیدری نباید از اول سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد ایران را قبول می کرد و وقتی که این مهم را پذیرفت ، نباید به این سادگی از مسوولیت شانه خالی می کرد.
قهرمان کشتی آزاد آسیا در پایان خاطرنشان کرد : متاسفانه منتقدان فدراسیون کشتی از یاد برده اند که تیم ملی کشتی آزاد کشورمان باید چند ماه دیگر در بازیهای المپیک 2008 پکن شرکت کند و نباید بیش از این برای کشتی گیران تنش و حاشیه درست کرد.
ورزشی. 1589/ 1589 شماره 085 ساعت 20:42 تمام
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش