۱۳ مهر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9905489
T T
۰ نفر
خبیری: اعتراض آجرلو و محمدی براساس شواهد غیرمستند پذیرفته شد ............................................................
تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی 13/07/86 داخلی.ورزشی.فوتبال.
عضو کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال گفت : اعتراض مصطفی آجرلو و عزیز محمدی براساس شواهد غیرمستند از سوی کمیته انتقالی پذیرفته شد.
کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال به دنبال برگزاری جلسه ای چهارشنبه شب اعلام کرد که پس از بررسی اعتراضات واصله مصطفی اجرلو به عنوان نامزد پیشنهاد شده برای پست ریاست و عزیز محمدی به عنوان نامزد پیشنهاد برای پست نایب رئیس دوم به همراه سایر نامزدها می توانند در انتخابات مورخ 23/07/86 فدراسیون فوتبال شرکت کنند.
پیش از این اسامی این دو نفر از سوی کمیته انتقالی تایید نشده بود.
محمد خبیری روز پنجشنبه به خبرنگار ایرناگفت: این دو نفر درموعد اعلام شده و مقرر اعتراض خود را به کمیته انتقالی ارسال کردند که پس از تشکیل جلسه ، این کمیته بصورت مستند چیزی پیدا نکردولی براساس بررسی های میدانی ،اعضای کمیته به این نتیجه رسیدند که اعتراض این دو نفر وارد است و امضای مورد نیاز را برای شرکت در انتخابات کسب کرده اند.
وی ادامه داد : این مهم برای اکثریت اعضای کمیته انتقالی محرز شده که اجرلو 10 امضا و محمدی 5 امضا کسب کرده اند.
وی با بیان اینکه انتخابات فدراسیون روز23مهرماه برگزار می شود،گفت:به احتمال زیاد نماینده ای از سوی کنفدراسیون فوتبال اسیا وفدراسیون بین المللی فوتبال به ایران نخواهد آمد.
وی ادامه داد : کمیته انتقالی مطابق با دستورالعمل و اساسنامه این انتخابات را برگزار می کند و نامزدها می توانند برنامه هایشان را به هیاتها و اعضای مجمع ارایه بدهند.
وی درباره بازوهای اجرایی کمیته انتقالی برای برگزاری انتخابات سالم و جلوگیری از هرگونه فشار احتمالی گفت:انتخابات روز 23مهرماه مخفیانه است و به همین دلیل افراد آزادانه می توانند کسی را که مورد نظر خودشان است انتخاب کنند و به او رای بدهند.
وی گفت: نامزدها باید تلاش کنند تا باارایه برنامه های سالم و اصولی ، نظر اعضای مجمع را جلب کنند.
وی درپاسخ به این سوال که نظر نمایندگان سازمان تربیت بدنی عضو کمیته انتقالی راجع به تایید صلاحیت این دو نفر برای شرکت در انتخابات چه بود ؟، گفت:درکمیته انتقالی کارها براساس نظر جمع انجام می شود وبیشتر نیز اغنایی است. البته ممکن بود 5 نفر از 6 نفر رای به موضوعی بدهند ، اما آن یک نفر استدلال کند و بقیه را اغنا کرده و نظرات را عوض کند . در طول جلسات کمیته انتقالی در یک یا دو مورد از این ابزار استفاده کردیم.
وی بدون اشاره به نظرات نمایندگان سازمان تربیت بدنی گفت: بازگشت این دونفر به انتخابات فدراسیون فوتبال با نظر اکثریت بوده است.
بدین ترتیب انتخابات روز 23 مهرماه فدراسیون فوتبال با رقابت افراد زیر برگزار می شود.
پست ریاست فدراسیون.
1- آقای محمد علی آبادی 2- آقای علی کفاشیان 3 - آقای مصطفی آجورلو پست نایب رئیس اول.
1- آقای سید نصرالله سجادی پست نایب رئیس دوم.
1- آقای مهدی تاج 2- آقای عزیز محمدی پست نایب رئیس سوم.
1- خانم خدیجه سنجی پست عضو هیئت رئیسه ( نماینده هیئت های استانی ).
1- آقای منصور آرامی 2- آقای غلامرضا بهروان 3- آقای کیومرث غلامی پست عضو هیئت رئیسه (نماینده مدیران عامل باشگاهها).
1- آقای محمد حسن انصاری فر 2- آقای ناصرحاجی حسینلو (شفق ) 3- آقای علی فتح الله زاده خویی 4- آقای سید مهرداد هاشمی پست اعضای هیئت رئیسه.
1- آقای عبدالحمید احمدی 2- آقای عبدالرضا ساور 3- آقای علی سعیدلو 4- آقای سید نصرالله گنجعلیخانی ورزشی 1590 شماره 004 ساعت 09:09 تمام
۰ نفر