۵ شهریور ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9902800
T T
۰ نفر
مشحون: المپیاد ورزشی از کارهای ارزنده، ریشه ای و زیبا در ورزش کشور است .....................................................................
سمنان ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 05/06/86 داخلی.ورزشی.المپیاد.بسکتبال.
رییس فدراسیون بسکتبال گفت: برگزاری اولین المپیاد ورزشی ایرانیان از کارهای ارزنده، ریشه ای و زیبا در ورزش کشور است.
"محمود مشحون" روز دوشنبه در حاشیه رقابت های بسکتبال مردان نخستین المپیاد ورزشی ایرانیان در سمنان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اثرات این رقابتها نه در سالهای دور، بلکه سال آینده در ورزش کشور خود را نشان خواهد داد.
وی گفت: با این حرکت زیبا و حساب شده همه استان ها و فدراسیونهای ورزشی فعال شدند و مدیران به همراه فدراسیون ها مسوولیتی مضاعف پیدا کردند.
وی با تاکید بر اینکه این المپیاد در آینده جایگزین مناسبی برای رقابتهای قهرمانی کشور در رشته های مختلف است تصریح کرد: در رقابتهای قهرمانی کشور تیم ها به دلیل مشکلات مالی و بعد مسافت فعالانه شرکت نمی کردند اما این المپیاد سبب شده تا همه استان ها فعالانه در آن شرکت کنند.
مشحون به تاثیر بسیار ارزنده این المپیاد در ورزش استان ها اشاره کرد و اظهار داشت: استان هایی که تیم های آنها در این المپیاد ضعیف ظاهر شده اند پس از این بازی ها به فکر تقویت و رشد ورزش خود خواهند افتاد و این مساله خود حرکت جدیدی را در ورزش کشور ایجاد می کند.
وی با تقدیر از معاون رییس جمهوری و رییس سازمان تربیت بدنی در برگزاری این المپیاد افزود: در بیشتر رشته ها، مسابقات قهرمانی کشور وجود نداشته و این المپیاد به رقابتهای قهرمانی کشور شکل و شمایل بسیار اصولی و موثر داد.
رییس فدراسیون بسکتبال گفت: با برگزاری اولین المپیاد ورزشی ایرانیان، ورزش در کشور دوباره زنده شد و همه مسوولان ورزشی اعم از کادر مربیان، سرپرستان، بازیکنان و مدیران را فعال ساخت.
599/608/508 ورزشی. 1521 1521 شماره 094 ساعت 18:42 تمام
۰ نفر