۵ شهریور ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9902732
T T
۰ نفر
رقابت 12 تیم در فوتبال باشگاه های کشورهای عرب خلیج فارس آغاز شد ............................................................
گناوه ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 05/06/86 خارجی.ورزشی.فوتبال سیزدهمین دوره رقابتهای فوتبال جـام باشگاههای کشورهای عرب حوزه خلیج فارس یکشنبه شب با شرکت 12 تیم آغاز شد.
به گزارش ایرنا به نقل از بخش عربی فرانس پرس ، دراین دوره ،تعداد تیمهای شرکت کننده از 8 تیم به 12 تیم افزایش یافته و تیمهای حاضر به 3 گروه چهار تیمی تقسیم شده اند.
طبق توافق قبلی کشورهای عضو ، رقابتهای این دوره به صورت مشترک در سه کشور امارات عربی متحده ، قطر و کویت برگزار خواهد شد.
در رقابتهای گروه نخست که دیشب آغاز شد، ابتدا تیم الاتفاق عربستان 2 بر صفر النجمه بحرین را شکست داد وسپس تیم الجزیره امـــارات میزبان این گروه توانست 2 بر یک از سد تیم الوکره قطر عبور کند.
براساس این گزارش ، رقابت های گروه دوم که از امشب به میزبانی قطر آغاز می شود شامل تیمهای الهلال عربستان ، کویت اسپورت کویت ، ام صلال قطر و مسقط عمان است.
همچنین تیمهای العربی کویت ،الشارقه امارات ،النصر عمان والمحرق بحرین گروه سوم را تشکیل می دهند که رقابتها آن از سه شنبه شب در کویت برگزار می شود .
درپایان مرحله مقدماتی ، تیمهای برتر از هرگروه به همراه تیمی که بهترین نتیجه را در میان تیم های دوم کسب کرده باشد به مرحله نیمه پایانی صعود می کنند. ک/3 636 ورزشی. 1521 1521 شماره 026 ساعت 11:28 تمام
۰ نفر