۱۷ مرداد ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9901169
T T
۰ نفر

بازدید رییس جمهوری از "ایرنا" پایان یافت

۱۷ مرداد ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9901169
بازدید رییس جمهوری از "ایرنا" پایان یافت ................................................
تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی 17/05/86 داخلی.سیاسی.احمدی نژاد.روزخبرنگار.
دکتر " محمود احمدی نژاد " رییس جمهوری اسلامی ایران شامگاه چهارشنبه در پایان دو ساعت بازدید فشرده از بخش های مختلف خبرگزاری جمهوری اسلامی و دیدار با کارکنان ایرنا، این سازمان را با بدرقه " محمد حسین صفار هرندی" وزیر فرهنک و ارشاد اسلامی و " سید جلال فیاضی" مدیرعامل ایرنا ترک کرد.
دکتر احمدی نژاد را در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی ، مشاوران رسانه ای و مطبوعاتی رییس جمهوری همراهی کردند.
مدیران مسوول برخی خبرگزاری ها و روزنامه های کشوراز جمله مهر و فارس و روزنامه های اطلاعات ، کیهان و ایران در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار که در ایرنا برگزار شد، شرکت کردند.
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، احمدی نژاد عصر چهارشنبه 17 مردادماه همزمان با سالروز شهادت شهیدصارمی و روز خبرنگار و به مناسبت هفتادوسومین سال تاسیس ایرنا در خبرگزاری جمهوری اسلامی حضور یافت.
احمدی نژاد در جریان این بازدید، در گفت وگو با سردبیران ، دبیران و خبرنگاران گروه های خبری اخبار داخلی و خارجی ایرنااز نزدیک در جریان تولید و تنظیم و انتشار اخبار و گزارش های خبری این سازمان قرار گرفت.
رییس جمهوری همچنین از نمایشگاه عکس دور اول سفرهای استانی دولت که دستاورد تلاش عکاسان خبرگزاری جمهوری اسلامی است،دیدن کرد.
احمدی نژاد همچنین طرح داده اینترنتی و تلفن داخلی بین المللی اینترنتی ایرنا را افتتاح و از خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان ایرنا تجلیل و تکریم کرد.
رییس جمهوری همچنین در جمع مدیران، سردبیران ، دبیران و کارکنان خبرگزاری سخنرانی کرد.
دکتر احمدی نژاد اظهارداشت : امروز جامعه خبری ما آرمانی ، خیرخواه و صالح است و بویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی که باید برنامه ریزی های جهانی داشته باشد و افق های دور را ببیند.
وی خاطرنشان کرد: در داخل کشور نیز خبرگزاری جمهوری اسلامی در کنار خبر باید انعکاس نظرات گوناگون را در دستور کار خود قرار دهد و طوری عمل کند که موضوعات گوناگون کشور مورد بحث قرار گیرد و همه نظرات مردم گرفته شود.
رییس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امروز وظیفه ما اطلاع رسانی درست است تا به مردم برای تصمیم گیری درست کمک کند،خطاب به کارکنان ایرنا تاکید کرد: ماموریت اطلاع رسانی درست و به موقع شما یک ماموریت مقدس است و باید همت کنید تا شبکه های استکباری را عقب بزنید.
احمدی نژاداظهارداشت : جبهه استکباراز خبر و اطلاع رسانی برای القای سیاست ها و برنامه های خود به جهانیان سوء استفاده کند.
سیام. / 1701/ 1324 شماره 117 ساعت 20:55 تمام
۰ نفر