۱۷ مرداد ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9901134
T T
۰ نفر

"یوسف کرمی": تنها به کسب مدال طلا می اندیشم

۱۷ مرداد ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9901134
"یوسف کرمی": تنها به کسب مدال طلا می اندیشم ............................................
بانکوک، خبرگزاری جمهوری اسلامی 17/05/86 خارجی.ورزشی.یونیورسیاد.تکواندو.
سرگروه تیم تکواندو دانشجویان ایران گفت : از تمام توان خود برای کسب بهترین نتیجه استفاده می کنم و بجز مدال طلا به هیچ چیز دیگری فکر نمی کنم.
به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، یوسف کرمی روز چهارشنبه با بیان این مطلب افزود: همیشه تلاش کردم تا بهترین باشم و در حال حاضر نیز که دراین رقابت ها شرکت کرده ام به هیچ عنوان کم کاری نخواهم کرد.
وی اظهارداشت: برای مدال طلا زحمت می کشم و اگر به این مدال دست یابم نتیجه ی خوبی برای من است اما اگر موفق نشوم قطعا کسی بهتر از من بوده که توانسته به این مدال دست پیدا کند.
او در مورد شرایط آمادگی تیم تکواندو دانشجویان ایران گفت : ملی پوشان خوب آماده شده اند و با توجه به برنامه منظم و دقیق کادر فنی همه اعضای تیم به آمادگی لازم رسیده اند.
"کرمی" تصریح کرد : با انگیزه بالایی که در میان اعضای تیم وجود دارد، قادر خواهیم بود بهترین نتیجه ممکن را از این بازی ها کسب کنیم و مدال هایی خوشرنک به ملت ایران هدیه نماییم.
وی در پایان خاطرنشان کرد : اطمینان دارم که کسب مدال طلا در این بازی ها دور از دسترش نخواهد بود و اگر بخواهم، می توانم این عنوان را نیز به کارنامه افتخارات خود اضافه کنم.
وزن کشی اوزان هفتم و هشتم پیکارهای تکواندو دانشجویان جهان امشب چهارشنبه برگزار می شود.
رقابت های این دو وزن نیز روز پنجشنبه برگزار می شود.
ورزشی. 1021 1590 شماره 082 ساعت 17:24 تمام
۰ نفر