۳ مرداد ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9900621
T T
۰ نفر
فوتبال جام ملت های آسیا - آروزهای کره بر باد رفت ................................................
تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی 03/05/86 خارجی.ورزشی.فوتبال.جام ملت ها تیم ملی فوتبال کره جنوبی در مرحله نیمه پایانی چهاردهمین دوره رقابت های فوتبال جام ملت های آسیا با قبول شکست مقابل تیم شگفتی ساز عراق از راهیابی به دیدار پایانی باز ماند.
به گزارش ایرنا، در این دیدار که عصر امروز چهارشنبه در ورزشگاه بوکیت جلیل کوالالامپور مالزی برگزار شد، تیم ملی فوتبال کره با نتیجه 4 بر 3 در ضربات پنالتی مقابل تیم ملی فوتبال عراق تن به شکست داد.
دو تیم در وقت های عادی و اضافی بازی پس از 120 دقیقه تلاش، به تساوی بدون گل دست یافته بودند.
" سعد کمیل " داور کویتی با کمک " صالح محمد عبدالله حسن المرزوقی " از امارات عربی متحده و " مینک فای پون " از هنک کنک قضاوت این دیدار را به عهده داشت .
کره ای ها که پیش از این در مرحله یک چهارم پایانی این مسابقات در ضربات پنالتی مقابل تیم ملی فوتبال ایران به پیروزی رسیده بودند این بار مقهور هنرنمایی "نور صبری" دروازه بان تیم ملی فوتبال عراق و باشگاه مس کرمان ایران شدند تا فرصت حضور در فینال این رقابت ها را از دست بدهند.
"لی چون سو" ، "لی دونک گوک" و "چو جائه جین" بازیکنان تیم کره بودند که سه پنالتی این تیم را به ثمر رساندند و "حوار محمد" ، "قسی منیر" و "حیدر عبدالعامر" نیز سه پنالتی عراق را تبدیل به گل کردند.
اما چهارمین ضربه پنالتی تیم ملی کره که توسط "یئوم کی هون" زده شد با واکنش خوب "نور صبری" دروازه بان تیم ملی فوتبال عراق به بیرون رفت تا "احمد مناجد" با به ثمر رساندن چهارمین ضربه پنالتی عراقی ها، این تیم را پیش بیندازد.
"کیم جونک وو" پنجمین ضربه پنالتی تیم ملی فوتبال کره را نیز به دیرک عمودی دروازه کوبید تا در نهایت تیم عراق با کسب پیروزی شیرین 4 بر 3 راهی دیدار پایانی چهاردهمین دوره رقابت های فوتبال جام ملت های آسیا شود.
به این ترتیب تیم ملی فوتبال عراق روز هفتم مرداد در فینال این مسابقات با برنده دیدار تیم های عربستان و ژاپن روبه رو خواهد شد.
دیدار رده بندی این مسابقات را تیم کره جنوبی با بازنده دیدار تیم های عربستان و ژاپن روز شنبه هفته آینده برگزار خواهد کرد.
ورزشی. 1021 1521 شماره 072 ساعت 17:16 تمام
۰ نفر