۳ مرداد ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9900560
T T
۰ نفر
حسین تورانیان:کشتی گیران فرنگی کار برای موفقیت باید به اجرای فن بپردازند ..................................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 03/05/86 داخلی. ورزشی. کشتی.
ملی پوش اسبق کشتی فرنگی ایران گفت ملی پوشان کشتی فرنگی ایران برای موفقیت در میادین بین المللی باید به اجرای فنون مختلف بپردازند.
"حسین تورانیان" روز چهارشنبه با بیان این مطلب گفت کشتی گیران فرنگی کار نباید بنای مبارزات خود را بر روی اجرای چند فن استوار کنند، کشتی گیری می تواند به موفقیت دست یابد که تمامی فنون را به خوبی اجرا کند وی در خصوص برگزاری اردوی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در اردبیل افزود: با توجه به آب و هوای مناسبی که این شهر دارد برگزاری این اردو در اردبیل می تواند برای کشتی گیران مفید باشد.
وی اظهار داشت: اردبیل یکی از قطب های کشتی فرنگی در ایران است به همین منظور حضور کشتی گیران در این شهر می تواند باعث پیشرفت و ارتقای سطح فنی آنان نیز بشود.
تورانیان تصریح کرد: کشتی گیران فرنگی کار کشورمان از توانمندی های لازم جهت کسب افتخار در مسابقات جهانی 2007 باکو برخوردار هستند ولی باید ضعف تکنیک شان را برطرف کنند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با یک برنامه ریزی دقیق و منسجم بتوانیم نتیجه ای درخور شان و منزلت کشتی فرنگی کشورمان در رقابت های جهانی 2007 باکو کسب کنیم.
ورزشی. 1521 1521 شماره 011 ساعت 10:02 تمام
۰ نفر