۲۸ تیر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9900313
T T
۰ نفر
فرماندار اراک: ادامه حضور تیم صنایع اراک در لیک دسته اول ضروری است ...................................................................
اراک ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 28/04/86 داخلی.ورزشی.فوتبال فرماندارشهرستان اراک گفت: ادامه حضور تیم صنایع اراک در لیک فوتبال دسته اول باشگاه های ایران برای تقویت انگیزه جوانان این شهر ضروری است.
"محمد حسن آصفری" روزپنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تیم بدون برنامه ریزی اصولی تشکیل شده بود وبه همین علت با مشکلات عدیده ای مواجه شده است.
وی گفت: به نظرمی رسد این تیم از اعتبارات خوبی نیز بهـره مند بوده اما به لحاظ نبود یک مدیریت کارآمد با گذشت زمان دچار مشکل شده است.
وی افزود: مردم استان به ویژه جوانان اراکی به این تیم علاقه مند بوده و سرنوشت آن مهم است بنابراین همه باید کمک کنند تا موفقیت تیم حاصل شود.
آصفری گفت: تنها راه حل رفع مشکلات تیم فوبتال صنایع اراک، اداره شدن به صورت تک اسپانسری است چون در این صورت یک مدیریت واحد و متولی مشخصی وارد میدان می شود.
وی افزود: امانباید فراموش کرد که در صورت نبود برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت دوباره شاهد هدر رفتن بیت المال در این زمینه خواهیم بود.ک/3 517/ ورزشی. 1521 1521 شماره 029 ساعت 13:24 تمام
۰ نفر