۲۹ خرداد ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9898906
T T
۰ نفر
"بهرام مشتاقی" : از تمام داشته های کشتی فرنگی باید استفاده کرد .............................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 29/03/86 داخلی. ورزشی. کشتی.
سرپرست اردوهای تیم های ملی کشتی فرنگی ایران گفت: در جهت پیشرفت و اعتلای کشتی فرنگی، باید از تمامی داشته های این رشته ورزشی استفاده کرد.
"بهرام مشتاقی" روز سه شنبه تصریح کرد: باید از تمام افرادی که تا کنون نتوانسته اند در جهت پیشرفت و ارتقای کشتی فرنگی کشورمان با کادر مربیان تیم ملی همکاری کنند ،استفاده نماییم.
وی ادامه داد: اختلافات و منیت ها را باید کنار گذاشت و همه به منظور پیشرفت و اعتلای کشتی فرنگی ایران گام های بلندی را برداریم چرا که کشتی فرنگی در حال حاضر در شرایط حساسی به سر می برد، در پیش بودن رقابتهای جهانی باکو و المپیک 2008 پکن شرایط حساسی را بر این رشته ورزش حاکم کرده است.
وی افزود: اگر تاکنون در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی حضور یافته ام تنها بخاطر رییس فدراسیون کشتی است .
مشتاقی تصریح کرد: خوشبختانه از بدو ورود یزدانی خرم در فدراسیون کشتی حاشیه ها و تنش ها از این رشته ورزشی رخت بر بسته است و یک ثبات غیر قابل تصوری بر کشتی کشور حاکم شده است.
قهرمان بازیهای آسیایی 1974 تهران اضافه کرد: هیچ کاری بدون کاستی و نقصان نیست اما آن چیزی که اهمیت دارد این است که بتوانیم کمبودها را شناسایی کرده و در جهت رفع آن بکوشیم.
مشتاقی در پایان خاطرنشان کرد: من امیدوارم با یک برنامه ریزی دقیق و مدون بتوانیم کشتی فرنگی را به جایگاه واقعی اش در دنیا برسانیم.
ورزشی . 1521 1521 شماره 081 ساعت 09:18 تمام انتهای پیام M29.09-09-18
۰ نفر