۲۹ اردیبهشت ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9896544
T T
۰ نفر
بازدید نماینده فدراسیون بین المللی فوتبال از ورزشگاه ازادی تهران .............................. ................................
تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی 29/02/86 خارجی.داخلی.ورزشی.فوتبال.
نماینده فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا)با حضور در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی تهران،از کلیه بخشها و امکانات این ورزشگاه دیدن کرد.
به گزارش ایرنا به نقل از فدراسیون فوتبال، هیروشی کاگایاما را در این دیدار برخی از مسوولان فدراسیون فوتبال ، عوامل و دست اندرکاران و اعضاء شورای تامین استان همراهی می کردند.
این بازدید ازسری بازدیدهای فدراسیون بین المللی فوتبال درخصوص آمادگی تیمهای شرکت کننده درمسابقات مقدماتی جام جهانی 2010انجام پذیرفت.
بعد از این بازدید نشستی 3 ساعته با حضور دبیر کل و تنی چند از اعضاء کمیته های فدراسیون فوتبال، نماینده فیفا و نماینده تامین شهر صورت گرفت، و در خصوص وضعیت ورزشگاه آزادی و امکانات آن بحث و تبادل نظر شد.
دبیرکل موقت فدراسیون فوتبال در پایان این بازدید گفت: این بازدید ها دوره ای است و از کشورهای میزبان مسابقات بین المللی انجام می شود وبا تایید وی ورزشگاهها می توانند میزبان مسابقات شوند.
نبی اضافه کرد:نصب نبودن صندلی در طبقه دوم، شماره گذاری نشدن صندلی ها، نصب نبودن تیر دروازه های استاندارد و همچنین نبود تونل متحرک برای خروج بازیکنان در بین دو نیمه از کاستی های ورزشگاه ازادی بود هیروشی کاگایاما نیز چمن ورزشگاه آزادی را خوب ارزیابی کرد.
ورزشی 1590 شماره 072 ساعت 50:16 تمام انتهای پیام M29.16-50-29
۰ نفر