۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9896260
T T
۰ نفر
قادری : تمام توانم را برای کسب مدال جهانی تکواندو بکار می گیرم ..............................................................
پکن، خبرگزاری جمهوری اسلامی 26/02/86 خارجی.داخلی.ورزشی.تکواندو.
" سارا قادری " از اینکه توانسته از یک شهرستان بدون امکانات به تیم ملی تکواندو بانوان ایران راه یابد احساس مسرت می کند و می گوید به پاس این امر تمام سعی و تلاشم را برای کسب مدال دررقابتهای قهرمانی جهان پکن انجام می دهم.
ملی پوش وزن ششم تیم تکواندو بانوان ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان درپکن روز چهارشنبه درحاشیه انجام تمرینات در گفت وگو باایرنا افزود: " اجازه نمی دهم کم تجربگی ام مانع موفقیتم شود." وی گفت: با وجودی که برای اولین بار است که در مسابقات برون مرزی شرکت می کنم اما از انگیزه خوبی برخوردارم و امیدوارم با لطف خداوند به موفقیت نایل شوم.
قادری در دو دوره مسابقات قهرمانی کشور و دو دوره مسابقات انتخابی تیم ملی ، برترین میدان بوده و اول شده است.
وی که از شش سال پیش در شهرستان بیرجند از خراسان شمالی تکواندو کار کرده است ، گفت : متاسفانه در شهرستانها امکانات بسیار کم است و ورزشکاران این مناطق به لحاظ اطلاعات و تکنیک نسبت به شهرهای بزرک از جمله تهران عقب هستند.
قادری افزود: از اینکه توانستم باهمین امکانات کم به تیم ملی راه یابم بسیار خوشحالم و از تمام توانم برای کسب مدال استفاده خواهم کرد.
وی درخصوص شناختش از حریفانش در مسابقات قهرمانی جهان درپکن می گوید: شناختم درحد اطلاعاتی است که مربیان و سایر بازیکنان دراختیارم گذاشتند اما برایم فرقی نمی کند که حریفم چه کسی باشد من تلاشم را خواهم کرد.
قادری قراراست درچهارمین روز این مسابقات برای رویارویی با حریفان به میدان برود.
هجدهمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان از روز 28 اردیبهشت ماه به میزبانی چین در پکن برگزار می شود.
آساق275/1588 1521 شماره 032 ساعت 35:11 تمام انتهای پیام M26.11-35-38
۰ نفر