۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9895668
T T
۰ نفر
حمید باوفا: شایستگی های خود را در مسابقات آسیایی به اثبات می رسانم .................................................................
تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی 19/02/86 داخلی.ورزشی.کشتی.
ملی پوش وزن 60 کیلوگرم تیم کشتی فرنگی ایران درمسابقات آسیایی گفت: به رغم دوری کوتاه مدت از کشتی، تمریناتم را همواره پیگیری می کردم و شایستگی هایم را در قرقیزستان بار دیگر اثبات خواهم کرد.
حمید باوفا روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد:حریفان مستقیم من درمسابقات آسیایی از کشورهای ژاپن،قزاقستان،ازبکستان و قرقیزستان هستند.البته با حریفان قرقیزی و قزاقی کشتی گرفته بودم و حریف قرقیزستانی را برده و به حریف قزاقی باخته ام.
وی ادامه داد:من در اردو با جاسم امیری پا به پا تمرین می کنم.البته در بعضی مواقع ازنظر قدرت بدنی در مقابل او کم می آورم که این موضوع هم ناشی از زیاد بودن وزن امیری نسبت به من است.
وی درمورد علت انتخابش جهت حضور در مسابقات آسیایی افزود: من توانستم در اردوی اول نظر مربیان را به خود معطوف کنم و آنها را مجاب نمایم تا من را به مسابقات آسیایی اعزام کنند.
با وفا در خصوص عدم استفاده از جاسم امیری درمسابقات آسیایی اظهارداشت: مربیان تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان با توجه به جوان بودن جاسم امیری او را جهت شرکت در مسابقات جوانان جهان انتخاب کردند.
وی تصریح کرد:امیری از کشتی گیران بااستعداداست ولی نباید بگذارد غرور و تکبر او را احاطه کند.چرا که آفت هر قهرمان غرور کاذب است.
وی در خصوص مسابقات آسیایی خاطرنشان کرد:من تمام سعی خود را برای کسب نتیجه مطلوب به کار می گیرم تا بتوانم از این طریق جواب اعتماد کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان را بدهم.
ورزشی 1590 شماره 015 ساعت 33:10 تمام انتهای پیام M19.10-33-24
۰ نفر