۲۵ اسفند ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9892196
T T
۰ نفر
آرش برهانی: توقع هواداران استقلال با گل آسیایی من بالا رفت ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/12/25 ورزش.فوتبال.استقلال مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: با گلی که مقابل الاتحاد به ثمر رساندیم، توقع هواداران بالا رفت.
به گزارش ایرنا، آرش برهانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه با گلی که مقابل الاتحاد به ثمر رساندیم علاوه بر اینکه توقع هواداران را بالا بردیم، سطح انتقادات نیز از تیم استقلال بالا رفت.
وی در مورد بازی مقابل الاتحاد تصریح کرد: این بازی یکی از دشوارترین بازی های استقلال بوده و الاتحاد از قدرتمندترین تیم های باشگاه های آسیا محسوب می شود. با این حال ما عملکرد خوبی داشتیم و متاسفانه در دقایق پایانی بازی را واگذار کردیم.
مهاجم استقلال در خصوص حرکت مجتبی جباری هنگام تعویض شدنش گفت: از رفتار جباری در آن لحظه ناراحت شدم البته اینگونه اتفاقات در فوتبال طبیعی است و حتی زیدان در بالاترین سطح بازی های خود نیز چنین حرکاتی را انجام داده است.
برهانی افزود: با این حال جباری به اشتباه خود پی برده و بازیکنان استقلال دیگر چنین حرکاتی را انجام نخواهند داد.
مهاجم استقلال در مورد داوری بازی مقابل الاتحاد تاکید کرد: داور 100 درصد در نتیجه بازی دخیل بود و در چند صحنه آوانتاژ بی مورد داد. چنین حرکاتی از داور باعث شد تا بازیکنان استقلال عصبانی شوند.
برهانی با واضح دانستن خطایی که روی وی صورت گرفت، خاطرنشان کرد: اگر داور این خطا را اعلام می کرد، بازی تمام شده بود و حداقل یک امتیاز بازی را کسب کرده بودیم.
وی در پایان گفت: ما تمام خاطرات گذشته را فراموش کرده ایم و با توجه به شکست مقابل الاتحاد محکوم به پیروزی مقابل الجزیره هستیم.
8071 شماره 047 ساعت 17:51 تمام
۰ نفر