۲۷ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9890172
T T
۰ نفر

باقری غایب تمرین یکشنبه پرسپولیس

۲۷ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9890172
باقری غایب تمرین یکشنبه پرسپولیس ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/11/27 ورزش.ورزش های توپی.فوتبال کریم باقری هافبک تیم پرسپولیس تهران در تمرین امروز/یکشنبه/ این تیم غایب بود.
به گزارش ایرنا، تمرین بازیکنان پرسپولیس راس ساعت 14 و 30 دقیقه در زمین ورزشگاه خیریه عمل آغاز شد و این درحالی بود که بازیکنان و دروازه بانان این تیم یک ربع زودتر به زمین تمرین آمده بودند.
نلو وینگادا سرمربی پرتغالی پرسپولیس، ابتدای تمرین امروز دقایقی را با بازیکنان صحبت کرد و نکات لازم را درمورد بازی آتی تیمش با ابومسلم مشهد به آنان یاد آور شد.
نبی اله باقری ها که در دیدار با داماش گیلان دچار آسیب دیدگی شده بود امروز با بازیکنان دوید و به دستور پزشک تیم به صورت اختصاصی تمرینات را دنبال کرد.
علی کریمی هافبک پرسپولیس نیز بعد از دویدن با سایر بازیکنان به علت احساس درد به صورت اختصاصی تمرین و سپس تنها نظاره گر تمرین سایر بازیکنان شد.
همچنین پژمان نوری که در تمرینات روز گذشته پرسپولیس به خاطر فوت یکی از بستگانش غایب بود، امروز در تمرین شرکت کرد.
تمرین امروز را کاستا مربی بدنساز تیم به همراه سعداوی و کاروالیو هدایت کردند این درحالی بود که بازیکنان اصلی زیر نظر مستقیم وینگادا تمرین کردند.
محسن خلیلی مهاجم تازه از بند مصدومیت رها شده پرسپولیس نیز در هر دو ترکیب، تمرین کرد.
در تمرین امروز، بازیکنان حرکات حمله به دفاع و شوت از راه دور را به دستور کادر فنی مرور کردند.
300 هوادار تیم پرسپولیس، از نزدیک شاهد تمرینات بازیکنان محبوب خود بوده و از اواسط تمرین، بازیکنان و کادر فنی را تشویق کردند.
تمرین قرمزهای پایتخت راس ساعت 16 به اتمام رسید.
حاشیه های تمرین امروز: **میثاق معمار زاده دروازه بان مصدوم پرسپولیس امروز به محل تمرین تیمش آمده و تمرینات را از نزدیک مشاهده کرد.
**یکی از هواداران تیم پرسپولیس از ناحیه سر دچار مصدومیت شده و به بیمارستان انتقال یافت.
** برخورد شوت محکم حسین بادامکی با کابل انتقال برق و ایجاد جرقه از دیگر حوادث و حاشیه های امروز تمرین سرخ پوشان بود.
تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال، سه شنبه 29بهمن ماه در ورزشگاه آزادی با ابومسلم مشهد دیدار می کند.
9144 شماره 051 ساعت 17:42 تمام
۰ نفر