۲۲ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9889717
T T
۰ نفر
میران: مسابقات آلمان تجربه خوبی برای تیم جوان ایران است ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/11/22 ورزش.رزمی.جودو سرپرست تیم ملی جودو گفت: رقابت های سنگین آلمان تجربه بسیار خوبی برای تیم جوان ایران خواهد بود.
محمود رضا میران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا،خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مسابقات آلمان نخستین رویداد سال 88 بوده که دارای امتیاز رنکینگ جهانی است، بهترین های این ورزش در این رویداد بین المللی حضور خواهند داشت.
وی افزود: حضور بهترین های جهان کار را برای ما بسیار سخت خواهد کرد، اما کادر فنی به تیم جوان خود امیدوار است تا در جدال با نفرات مطرح جهان، توانایی های خود را بسنجد.
میران یادآور شد: پس از پایان رقابت های فوق که از دوم اسفندماه به میزبانی هامبورگ در آلمان برگزار می شود اردوی مشترک پنج روزه نیز در همان محل برپا می شود که حضور در آن و تمرین با برترین های جهان برای ما بسیار حائز اهمیت است.
وی ادامه داد: در نظر داشتیم در تورنمنت مجارستان هم شرکت کنیم که این امر میسر نشد و به احتمال فراوان قبل از سال جدید به مسابقات قزاقستان اعزام خواهیم شد تا با آمادگی کامل پای به المپیک هنرهای رزمی آسیا بگذاریم.
سرپرست تیم ملی جودو خاطرنشان کرد: من و آرش میراسماعیلی ( سرمربی تیم ملی ) بارها عنوان کرده ایم نظم و انضباط برای ما از همه چیز مهمتر است به همین دلیل 3 تن از اردونشینان را به دلیل غیبت کنار گذاشتیم و فرد جدیدی را هم جایگزین آنان نخواهیم کرد.
3783 شماره 006 ساعت 10:25 تمام
۰ نفر