۱۵ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9889220
T T
۰ نفر

میلان برای مذاکره با گالکسی اعلام آمادگی کرد

۱۵ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9889220
میلان برای مذاکره با گالکسی اعلام آمادگی کرد ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/11/15 ورزش.خارجی.فوتبال نایب رییس باشگاه فوتبال آث میلان ایتالیا اعلام کرد، این باشگاه هرکاری لازم باشم برای نگه داشتن دیوید بکام انجام خواهد داد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از رم، بکام که به صورت قرضی از تیم لس آنجلس گالکسی آمریکا به میلان رفته، قراردادش در روز 9 مارس با این تیم به پایان می رسد و باید برگردد.
با وجود این آدریانو گالیانی در پاسخ به سوالی در مورد تمایل بکام برای ماندن در میلان به روزنامه گازه تا دلو اسپورت گفت: فکر می کنم، اینگونه است اما من فقط می توانم از طرف باشگاه صحبت کنم و ما هر کاری بتوانیم برای نگه داشتن بکام انجام خواهیم داد.
بکام قرار بود بعد از پایان قرارداد سه ماهه اش برگردد اما خبرهای اخیر حاکی از تمایل هافبک سابق تیم های منچستریونایتد و رئال مادرید برای ماندن در میلان است.
وی از زمان پیوستن به میلان در اوایل ژانویه، با کمک به این تیم برای صعود به رده دوم جدول سری آ، محبوبیت زیادی بین هواداران میلان پیدا کرده است.
گالیانی اکنون بکام را جزء جدایی ناپذیر تیمش می داند اما معتقد است باید مذاکرات مناسبی با گالکسی انجام شود.
وی ضمن ابراز امیدواری برای کسب قهرمانی در این فصل افزود: می خواهیم بکام را تا پایان فصل یا حداقل بعد از قهرمانی نگه داریم اما باید به قرارداد او با گالکسی هم احترام بگذاریم.
شماره 061 ساعت 16:01 تمام
۰ نفر