۶ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9888459
T T
۰ نفر
کنگره تاسیس فدراسیون آسیایی ووینام در تهران برگزار می شود ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/11/06 ورزش.رزمی.ووینام دبیر کل کنفدراسیون آسیایی ووینام ، گفت: کنگره تاسیس فدراسیون آسیایی رشته رزمی ووینام اول و دوم اسفند ماه در تهران برگزار خواهد شد.
همایون خرم در گفت وگو با ایرنا خاطر نشان کرد: نمایندگان 15 کشور آسیایی عضو این کنفدراسیون 30 بهمن ماه وارد تهران خواهند شد تا در این کنگره دو روزه که در محل هتل المپیک برگزار می شود حضور یابند.
وی افزود: در این اجلاس آئین نامه و اساسنامه فدراسیون آسیایی مورد بررسی قرار می گیرد و درصورت تصویب و امضای نمایندگان کشورهای حاضر، به شورای المپیک آسیا(OCA( ارسال خواهد شد.
خرم یادآور شد: رقابت های قهرمانی جهان و پیکارهای داخل سالن آسیا را تابستان سال آینده در ویتنام در پیش داریم و بر همین اساس مسابقات انتخابی تیم ملی را اواخر امسال یا اوایل سال آینده برگزار خواهیم کرد تا اردوهای آماده سازی نیز بلافاصله آغاز شود.
وی ادامه داد: چندی پیش مربی ویتنامی را برای برگزاری دوره بازآموزی مربیان ایرانی به تهران آوردیم و اگر تیم ملی ووینام نیاز داشته باشد به یقین در کادر فنی از مربی خارجی استفاده خواهیم کرد.
خرم خاطرنشان کرد: ریاست و دبیر کلی فدراسیون آسیایی رشته رزمی ووینام در اختیار ایران است و ما در این مدت برای گسترش این ورزش در ایران و آسیا تلاش خواهیم کرد.
3783 شماره 073 ساعت 17:44 تمام
۰ نفر