۶ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9888443
T T
۰ نفر
خلیلی: برای پرداخت هزینه های درمان، ماشینم را فروختم ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/11/06 ورزش.ورزش های توپی.فوتبال مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: به دلیل مشکلات مالی فدراسیون فوتبال، مجبور شدم برای تامین مخارج درمانی ماشین خود را بفروشم.
محسن خلیلی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه برای درمان پای آسیب دیده اش با مشکلات شدید مالی روبرو بوده،گفت: در جلساتی که با نایب رییس فدراسیون فوتبال داشتم، قرار شد با توجه به اینکه در تیم ملی مصدوم شده ام ،هزینه های درمانی من از سوی فدراسیون پرداخت شود .
خلیلی در همین رابطه از مسئولان باشگاه پرسپولیس به خاطر حمایت های آنها قدردانی کرد و گفت: مسئولان پرسپولیس در مدت مصدومیتم همیشه در کنار من بودند.
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص وضعیت خود، گفت: خوشبختانه روند بهبودی ام به بهترین شکل در حال طی شدن است و فکر می کنم به شرایط ایده آل نزدیک شده ام.
خلیلی افزود: کار با توپ را در دستور کار قرار داده ام و خوشبختانه هیچ دردی را احساس نمی کنم، امیدوارم در روزهای آینده نیز با همین آمادگی در تمرینات حاضر شوم.
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص وضعیت تمرینات خود گفت: 10 روز به صورت انفرادی زیر نظر دکتر زرینه به تمرین خواهم پرداخت و سپس می توانم در تمرینات گروهی شرکت کنم.
وی افزود: متاسفانه زمین تمرین نامناسب در آمادگی ام تاثیر گذار خواهد بود و به دلیل اینکه در زمین نا مساعد تمرین می کنم ، به رغم اهمیت زیادی که برای دیدار شهرآورد پایتخت قائل هستم اما فکر می کنم به این دیدار نرسم.
خلیلی خاطر نشان ساخت: آمادگی کامل برایم از هرچیزی با اهمیت تر است و نمی خواهم با شتاب زدگی دوباره از فوتبال دور شوم.
وی افزود: از هواداران می خواهم به من فرصت دهند تا بتوانم با هماهنگی بیشتر با بازیکنان تیم خاطرات خوب فصل گذشته را برای آنها تکرار کنم.
خلیلی درخصوص رقابت با توره برای حضور در خط حمله تیم پرسپولیس، گفت: در پرسپولیس رقابت ها سالم است ،خوشبختانه بازیکنان از صمیمیت بالایی نسبت به یکدیگر برخوردار هستند و مطمئن هستم آماده ترین ها در ترکیب قرار خواهند گرفت.
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با شرایط پرسپولیس با حضور افشین پیروانی در راس کادر فنی این تیم، اظهار داشت: نمی توانم درخصوص کادر فنی اظهار نظر کنم ولی به عنوان یک بازیکن با تمام وجود برای پرسپولیس تلاش خواهم کرد.
خلیلی تصریح کرد: بازی های زیادی تا پایان فصل مانده است و پرسپولیس به اعتقاد من هنوز شانس اول قهرمانی در لیگ است. هوادران مطمئن باشند با پیروزی در بازی های آینده، قهرمانی را در پایان فصل ازآن خود خواهیم کرد.
شماره 057 ساعت 15:34 تمام
۰ نفر