۱۱ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9886958
T T
۰ نفر
جلال طالبی: پرداخت پول های بی حساب، فوتبال ایران را دچار مشکل می کند ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/10/11 ورزش.ورزش های توپی.فوتبال.اخلاق در ورزش سرمربی اسبق تیم ملی ملی فوتبال ایران گفت: پرداخت پول های بدون حساب از سوی مدیران باشگاه ها به بازیکنان، باعث ایجاد مشکل و بی اخلاقی در فوتبال ایران خواهد شد.
طالبی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، خاطر نشان ساخت: فوتبال ایران از زمانی دچار مشکلات اخلاقی شد که مسائل مالی به شکل اشتباه و بدون حساب و کتاب در آن به وجود آمد و شدت گرفت .
وی افزود: متاسفانه در فوتبال ایران در برخی موارد از سوی بعضی از مدیران باشگاه ها پول های بی حسابی به بازیکنان پرداخت می شود که این موضوع هم بازیکنان را دچار غرور کاذب می کند و هم برای فوتبال کشور نیز زیان آور است .
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 98 فرانسه، گفت: متاسفانه مبالغ سنگینی که در فوتبال ایران مبادله می شود، باعث شده تا حتی بعضی از باشگاه ها به مرز ورشکستگی برسند.
طالبی تصریح کرد: همانطور که می بینیم بعضی از باشگاه ها به دلیل انعقاد قراردادهای سنگین و پرداخت های بی ضابطه در ابتدای فصل و ناتوانی در تامین بودجه اداره باشگاه در ادامه کار ، در حال تعطیلی هستند.
این پیشکسوت فوتبال کشور ، افزود: فکر می کنم با ادامه این روند، بسیاری از باشگاه های فوتبال ایران تا دو سال آینده با مشکلات جدی روبه رو شوند و از ادامه فعالیت باز بمانند که این موضوع می تواند برای ورزش ایران بسیار گران تمام شود.
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: با این شرایط نمی توان گفت که فوتبال ما حرفه ای شده است و واقعیت این است که برای حرفه ای شدن راه زیادی را در پیش رو داریم .
طالبی در ادامه، اظهار کرد: سر مربیان باید در تیم های خود از روانشناس استفاده کنند تا مشکلات اخلاقی و رفتاری در بین بازیکنان کاهش یابد. تیم های ما نیاز به روانشناس دارند و این موضوع در فوتبال روز دنیا دیده می شود.
وی تصریح کرد: متاسفانه هر چه پیش می رویم، بی اخلاقی های بیشتری را در فوتبال مشاهده می کنیم. مسئولان ورزش کشور باید هرچه سریعتر مانع از بروز اینگونه مسائل در ورزش شوند.
شماره 035 ساعت 14:24 تمام
۰ نفر