۱۱ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9886952
T T
۰ نفر
مرحله چهارم اردوی تیم ملی واترپلو با حضور 23 نفر برگزار می شود ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/10/11 ورزش.پایه.واترپلو- آبی از سوی سرمربی تیم ملی واترپلو، 23 نفر به مرحله چهارم اردوی متمرکز تیم ملی واترپلو بزرگسالان کشورمان برای شرکت در مسابقات قهرمانی مردان آسیا که از 20 تا 25 اسفند ماه در چین برگزارمی شود، دعوت شدند.
به گزارش ایرنا از فدراسیون شنا،تیم ملی واترپلو کشورمان خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا ، بازیهای کشورهای اسلامی و بازیهای آسیایی 2010 گوانگجو چین آماده می کند تیم ملی واترپلو به منظور کسب آمادگی بیشتر از شنبه تا دوشنبه هفته آینده ،(14 تا 16دی ماه ) به مدت 3 روز تمرینات خود را زیر نظر نون کواکویچ سرمربی کروات تیم ملی پیگیری می کند.
اسامی دعوت شدگان به این اردو به شرح ذیل است: سجاد عبدی ، میثم جعفری ، میلاد محمدی ، امیرحسین خانی (ایران توسعه کرج ) ، نیما خوشبخت ، محسن جلیلی ، سهیل خادم پیر ،امیر محمد سجادیان (فولاد ماهان سپاهان ) علیرضا شهیدی پور ، علیرضا پیروز خواه ، مهدی طیران ، یاشار سلطانی ،آرامه آقازاریان (نفت امیدیه ) ، علی اکبر شیریجیان ، مجید غلامی ، مهدی کرمی ، ارسلان مردانی ، علی صالح (نفت و گاز گچساران ) ، رضا حق گو (تربیت بدنی فارس ) ، علیرضا پورعلی (آذربایجان شرقی ) ، مهدی عماد ، محمد علی فتحی راد (تهران ) ، منصور پاکزاد (خوزستان ) .
نفرات دعوت شده می بایست ساعت 16 روز شنبه، 14 دی ماه خود را به کاوه سر حدی مدیر سازمان تیم های ملی معرفی کنند.
تمرینات تیم ملی واترپلو زیر نظر نون کواکویچ (سرمربی تیم های ملی واترپلو) ،سیروس طاهریان و احمد حسینی (مربیان ) و محسن رضوانی (مدیر فنی تیم های ملی ) برگزار می شود.
** فدراسیون شنا همچنین در خبر دیگری اعلام کرد که هفته هشتم از دور رفت لیگ برتر واترپلو باشگاههای کشور روزهای پنج شنبه و جمعه، 12 و 13 دیماه پیگیری می شودکه در مهمترین دیدار تیم های نفت و گاز گچساران و فولاد ماهان سپاهان برای صعود به مکان دوم جدول با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
دور رفت مسابقات لیگ برتر واترپلو باشگاههای کشور روز پنج شنبه با انجام 3 دیدار در شهرهای گچساران ، تهران و زنجان و یک دیدار روز جمعه در بندر انزلی پیگیری می شود.
در مهمترین دیدار این هفته در گچساران ، تیم نفت و گاز این شهر که با 8 امتیاز و تفاضل گل34 + در مکان سوم جدول قرار دارد با فولاد ماهان سپاهان که با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل 27 + درمکان چهارم جدول است دیدار می کند، تیم پیروز این مسابقه می تواند حتی تا رده دوم جدول صعود کند.
در تهران و در ورزشگاه آزادی ، تیم ایران توسعه کرج که با 12 امتیاز به تنهایی در صدر جدول رقابتهای لیگ برتر قرار دارد ، پذیرای تیم تربیت بدنی فارس که با 7 امتیاز در رده ششم جدول است ، خواهد بود.
در زنجان ، تیم تربیت بدنی این شهر و پالایش نفت آبادان که به ترتیب با 2 و بدون امتیاز در رده هفتم و هشتم جدول قرار دارند برابر هم به میدان می روند .
کلیه این دیدارها راس ساعت 16 آغاز می شود.
در تنها دیدار روز جمعه که به دلیل نبودن استخر استاندارد در شهر انزلی، در تهران برگزار می شود، تیم هیات شنای گیلان که بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد میزبان تیم نفت امیدیه خواهد بود که با 8 امتیاز در رده دوم جدول ایستاده است .
نفت امیدیه پس از پیروزی پرگل هفته گذشته مقابل تربیت بدنی زنجان در اندیشه تکرار یک پیروزی پرگل دیگر و تثبیت موقعیت خود در مکان دوم جدول است تا همچنان رقابتی نزدیک در صدرجدول با ایران توسعه کرج داشته باشد.
این دیدار ساعت 13 روز جمعه در استخر ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
رقابتهای لیگ برتر واترپلو باشگاههای کشور با حضور 9 تیم در یک گروه برگزارمی شود.
شماره 029 ساعت 13:17 تمام
۰ نفر