۴ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9886441
T T
۰ نفر
مدیر تیم بسکتبال لنگرود:مسوولان به رشته های غیر فوتبالی هم توجه کنند ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/10/04 ورزش.ورزشهای توپی.بسکتبال مدیر تیم هیات بسکتبال لنگرود با بیان اینکه بسکتبال تنها رشته توپی ایران بود که توانست به المپیک 2008 پکن راه یابد، خواستار توجه و حمایت بیشتر مسوولان به این رشته ورزشی شد.
منوچهر مهدی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، تصریح گفت: تنها رشته توپی فعال در کشور فوتبال نیست و مسوولان بویژه مدیران استانی خوب است توجه ویژه ای به سایر رشته ها نیز داشته باشند و امکانات و اعتبار بیشتری برای توسعه و شناسایی استعداهای بالقوه در رشته های مختلف در نظر بگیرند.
رییس هیات بسکتبال لنگرود، ادامه داد: بیش از 9 هفته از آغاز رقابتهای لیگ برتر بسکتبال گذشته اما به دلیل اینکه نتوانسته ایم اسپانسر مناسبی پیدا کنیم ، هنوز بازیکنان ما یک ریال دریافت نکرده اند.
مهدی پور، مهم ترین هدف تشکیل تیم هیات بسکتبال لنگرود را توسعه این ورزش دانشگاهی در این شهرستان عنوان کرد و گفت: از سویی دیگر ، با توجه به اینکه تیم ما تقریبا بومی است می توانیم با شناسایی استعدادهای این استان ،کمک موثری به لحاظ پشتوانه سازی برای تیم های ملی داشته باشیم.
مدیر تیم بسکتبال لنگرود افزود: با توجه به اینکه بسکتبالیست های این تیم بومی بوده و سالهای زیادی با هم کار کرده اند، خوشبختانه با کمترین توقع و براساس رفاقت و همدلی در کنار تیم حضور دارند و با تمام توان برای تیم بازی می کنند.
مهدی پور اضافه کرد: استاندار گیلان و مدیر کل تربیت بدنی استان با ما همکاری زیادی داشته و همچنان در پی جذب اعتبار برای این تیم هستند که جای تقدیر دارد.
این مسوول در ادامه به نتیجه خوب هیات بسکتبال لنگرود در جریان هفته نهم رقابتهای لیگ برتر مقابل تیم لوله s.a شیراز اشاره کرد و گفت: بازیکنان ما بازی خوب و پرقدرتی مقابل این تیم به نمایش گذاشتند و این پیروزی از ارزش بالایی برای ما برخوردار است.
به گفته وی پیروزی تیمی که کمی قبل از آغاز لیگ تشکیل شده در مقابل تیمی که حداقل چند ما قبل از رقابت های لیگ تمرینات خود را شروع کرده بود، بسیار با ارزش است .
مدیر تیم هیات بسکتبال لنگرود با اشاره به این که این تیم فردا /پنجشنبه / در ادامه رقابتهای لیگ برتر میزبان تیم تراکتورسازی کردستان است، افزود: این دیدار با توجه به اینکه تیم تراکتورسازی تیمی قدرتمند بوده و نتایج خوبی تا کنون کسب کرده از حساسیت زیادی برخوردار است.
مهدی پور اضافه کرد: تیم تراکتورسازی از مربی قدرتمندی استفاده می کند و علاوه بر این وجود تماشاچیان متعصب می تواند کمک موثری در افزایش انگیزه بازیکنان این تیم داشته باشد و همین فاکتورها، بازی در سنندج را دشوار خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: شاید تحلیل گران و کارشناسان بتوانند روی کاغذ پیروزی تیم تراکتورسازی را پیش بینی کنند، اما تیم هیات بسکتبال لنگرود با تمام توان و همدلی برای کسب یک پیروزی زیبا، تلاش خواهد کرد.
مهدی پور اضافه کرد: تیم بسکتبال لنگرود طی هفته های اخیر به آمادگی و هماهنگی بیشتری دست یافته و از این پس بازی های بهتری ارایه خواهیم کرد.
شماره 026 ساعت 12:29 تمام
۰ نفر