۳ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9886357
T T
۰ نفر
هفته شانزدهم لیگ برتر هندبال، پنجشنبه آغاز می شود.
..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/10/03 ورزش.توپی.هندبال.لیگ هفته شانزدهم از بیست ویکمین دوره مسابقات هندبال لیگ برتر باشگاههای کشور روزهای پنجشنبه وجمعه، 5و6 دیماه با انجام 5 بازی در 4 شهر کشور پیگیری می شود.
به گزارش ایرنا در این هفته شهرهای شهرکرد، اراک (دوبازی ) ، سبزوار و اصفهان میزبان مسابقات مسابقات می باشند.
عصر پنجشنبه درشهر کرد تیم گچ فارسان این شهر که با 15 باخت و بدون امتیاز در انتهای جدول قرار دارد میزبان تیم قدرتمند ذوب آهن 24 امتیازی است .
ذوب آهن که تا هفته چهاردهم صدرنشین بود در هفته پانزدهم با پارس جنوبی هم امتیاز شد و به دلیل تفاضل گل کمتر به رده دوم جدول سقوط کرد و این هفته به دلیل رویارویی با تیم نه چندان قوی شهرکرد می تواند تفاضل گل خود را جبران کند و به صدر جدول رده بندی بازگردد.
در دیگر بازی روز پنجشنبه آلومینیوم اراک 13 امتیازی و در رده هفتم جدول ، میزبان فولاد نوین سپاهان اصفهان 5 امتیازی و نهم جدولی است.
در روز جمعه ابومسلم سبزوار 8 امتیازی و هشتم جدولی میزبان پارس جنوبی 24 امتیازی و صدرنشین جدول است. پارس جنوبی برای باقی ماندن در صدر جدول بازی سختی را دراین روز در پیش خواهد داشت .
در اراک تیم هپکو این شهر که با 18 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد میزبان تیم قدرتمند هیات هندبال کرمان 19 امتیازی و چهارم جدولی است .
تیم فولاد مبارکه سپاهان قهرمان فصل گذشته که با 21 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد، میزبان مس کرمان 16 امتیازی و ششم جدولی است.
تا پایان هفته پانزدهم تیم های پارس جنوبی، ذوب آهن اصفهان، فولاد مبارکه سپاهان، هیات هندبال کرمان، هپکو اراک، صنعت مس کرمان ، آلومینیوم اراک، ابومسلم سبزوار،فولاد نوین و گچ فارسان شهرکرد به ترتیب در رتبه های اول تا دهم جدول رده بندی قرار دارند.
شماره 008 ساعت 10:07 تمام
۰ نفر