۲ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9886319
T T
۰ نفر
اجلاس ورزش زنان کشورهای اسلامی با حضور ایران در باکو برگزار شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/10/02 ورزش.جمهوری آذربایجان.خارجی.ایران باکو - اجلاس سالانه کمیته توسعه ورزش زنان کشورهای اسلامی روز دوشنبه با حضور ایران در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان برگزار شد.
به گزارش ایرنا از باکو، این اجلاس با شرکت نمایندگانی از جمهوری اسلامی ایران ، بنگلادش ، جمهوری آذربایجان ، تاجیکستان و سودان به ریاست زهرا یوسفی مسوول ایرانی کمیته مذکور انجام شد و حاضران با ارایه گزارش های سالانه خود راههای توسعه ورزش زنان را در کشورهای متبوع خود بررسی می کنند زهرا یوسفی در حاشیه این گردهمایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود : اعضای حاضر در اجلاس مذکور که زیر نظر فدراسیون ورزش زنان کشورهای اسلامی فعالیت دارد باارایه گزارش عملکرد سال جاری میلادی خود به کمیته فوق، مورد بحث ، بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.
وی تدوین برنامه و تقویم فعالیت این کمیته ورزشی در سال 2009 میلادی و راههای گسترش و توسعه ورزش زنان در کشورهای اسلامی را از دیگر موضوعات اصلی این اجلاس بیان کرد.
یوسفی با موثر خواندن فعالیت فدراسیون ورزش زنان کشورهای اسلامی و تلاش های کمیته مذکور در قالب آن گفت: هدف اصلی ما ترویج ورزش میان زنان کشورهای اسلامی و نیز تقویت همکاری ها در این خصوص می باشد که این هدف به خوبی با مشارکت اعضا پیش می رود.
وی افزود: در قالب این فدراسیون، تاکنون کلاس های آموزشی، همایش ها و مسابقات مختلف در چند رشته ورزشی در میان بانوان مسلمان کشورهای اسلامی برگزار شده که با استقبال خوب بانوان مسلمان ورزشکار مواجه بوده و به توسعه ورزش زنان کشورهای اسلامی نیز کمک شایانی کرده است.
خاورم ** 245 شماره 070 ساعت 17:04 تمام
۰ نفر