۱۶ آذر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9885234
T T
۰ نفر
افشارزاده: تیم وزنه برداری جوانان هم باید قهرمان آسیا شود ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/09/16 ورزش.وزنه برداری.افشارزاده.جوانان رییس فدراسیون وزنه برداری ایران با ابراز خرسندی از قهرمانی تیم وزنه بردای نوجوانان ایران در رقابتهای آسیایی کره جنوبی گفت: تیم وزنه برداری جوانان ایران نیز باید قهرمان آسیا شود.
بهرام افشارزاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به قهرمانی تیم وزنه برداری نوجوانان ایران در رقابتهای آسیایی کره جنوبی تاکید کرد: این قهرمانی مرهون زحمات فدراسیون، مربیان و هیات های وزنه برداری سراسر کشور است.
وی ادامه داد: ما این انتظار را داشتیم که تیم وزنه برداری نوجوانان کشورمان در رقابتهای آسیایی کره جنوبی به مقام قهرمانی دست پیدا کند که خوشبختانه چنین هم شد.
دبیرکل کمیته ملی المپیک ایران گفت: در رده سنی جوانان رقابت تنگاتنگی بین تیم ایران و چین وجود دارد اما با شناختی که از وزنه برداران کشورمان داریم باید آنها نیز در این مسابقات به مقام نخست دست پیدا کنند.
وی در خصوص دیدار روز گذشته اش با پل چوا نایب رییس فدراسیون جهانی پرورش اندام گفت: در این نشست از نایب رییس فدراسیون جهانی پرورش اندام خواستیم که با تاسیس کنفدراسیون پرورش اندام آسیا گامی بلند در جهت پیشرفت و ارتقای سطح پرورش اندام قاره کهن بردارند.
افشارزاده ادامه داد: در همین راستا پیشنهاد تاسیس مقر کنفدراسیون پرورش اندام آسیا در ایران به پل چوا دایم داده شد و وی نیز اعلام کرد که در اولین فرصت این پیشنهاد بررسی و پاسخ آن به فدراسیون پرورش اندام ایران ارسال خواهد شد.
شماره 035 ساعت 11:29 تمام
۰ نفر