۲۱ آبان ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9883407
T T
۰ نفر
پیروز قربانی: اعتماد به نفس لازم را در خودم می بینم ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/08/21 ورزش.ورزش های توپی.فوتبال مدافع استقلالی تیم ملی فوتبال با اشاره به مصدومیت هادی عقیلی، امیدوار است بتواند در ترکیب تیم ملی برابر امارات از دقیقه اول به میدان برود.
پیروز قربانی امروز/سه شنبه/ در گفت و گویی با خبرنگار ایرنا گفت: متاسفم که تیم ملی یکی از مهره های تاثیرگذارش را در بازی با امارت در اختیار نخواهد داشت، امیدوارم اگر مورد توجه دایی قرار گرفتم به گونه ای بازی کنم که جای خالی عقیلی احساس نشود.
این مدافع با اشاره به شرایطی که دارد، ادامه داد: برای بازی با کره شمالی هم به تیم ملی دعوت شده بودم و به همین دلیل اعتماد به نفس لازم را برای پوشیدن پیراهن ملی در خود می بینم و شک ندارم که در صورت بازی کردن، می توانم انتظارات را بر آورده کنم.
قربانی همچنین در مورد بازی تیم ملی برابر امارات گفت: آنها تیم درجه دوم در آسیا هستند و به همین دلیل اگر در طول 90 دقیقه اشتباه خاصی از جانب ما دیده نشود، می توانیم به راحتی سه امتیاز با ارزش خارج از خانه را از این دیدار به حساب خود واریز کنیم.
دیدار تیم های ملی ایران و امارات، در چارچوب رقابتهای مقدمایت جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی، روز 29 آبان ماه جاری در ورزشگاه آل مکتوم دوبی برگزار می شود.
شماره 023 ساعت 12:35 تمام
۰ نفر