۲۱ آبان ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9883403
T T
۰ نفر

برای شرکت در مسابقات جهانی کاراته

۲۱ آبان ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9883403
برای شرکت در مسابقات جهانی کاراته تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران وارد ژاپن شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/08/21 ورزش.کاراته .مسابقه های جهانی توکیو - تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران روز سه شنبه برای شرکت در نوزدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان وارد فرودگاه بین المللی ناریتا شهر توکیو پایتخت ژاپن شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا از توکیو، کاروان تیم ملی کاراته ایران که متشکل از 28 نفر به سرپرستی محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته است، پس از توقفی هشت ساعته در فرودگاه بین المللی استانبول ترکیه، بعدازظهر امروز/سه شنبه/ به وقت محلی وارد ژاپن شد! تیم ملی کاراته ایران که بهزاد کتیرایی رئیس فدراسیون نیز آن را همراهی می کند، پس از ورود به ژاپن عازم هتل محل اقامت خود در منطقه شینجیکو شهر توکیو شد.
این تیم که برای شرکت در نوزدهمین دوره مسابقه های کاراته قهرمانی جهان وارد ژاپن شده است، متشکل از 10 ورزشکار در قسمت کومیته، 4 نفر در قسمت کاتا، 2 نفر نماینده بانوان، 7 نفر همراه شامل کادر مربیان، پزشک، نماینده سازمان تربیت بدنی، مترجم، دبیر و رئیس فدراسیون است.
در کومیته انفرادی، حسین روحانی در وزن 60- کیلوگرم، حسن روحانی در 65- کیلوگرم، سعید فرخی در 70- کیلوگرم، جاسم ویشگاهی در 75- کیلوگرم، نادر جودت در 80- کیلوگرم، رضا عزیزی به اضافه 80 کیلوگرم و اسماعیل ترک زاد در وزن آزاد به رقابت می پردازند.
اعضای کومیته تیمی را نیز در این رقابتها ، سعید فرخی، جاسم ویشگاهی، نادر جودت، رضا عزیزی، مازیار الهامی، رسول همرنگ و پیام مرادی تشکیل می دهند.
محسن اشرفی در کاتای انفرادی و رضا خداشناس، میلاد خدایاری صاحبی و سیدجمشید حسینی در کاتای تیمی به رقابت می پردازند.
وحید خواجه حسینی/سرمربی/، حسن شاطرزاده، شهاب سلطانی و علی عسگری/مربیان /، محمدرضا حسینی/مربی بدنساز/، علی اکبر محمدی بقا و نجف علی مقدم/ مربیان کاتا/ و امیرعباس لشکری/پزشک/ از دیگر اعضای کاروان تیم ملی کاراته ایران هستند.
هلن سپاهی و شهناز میرحیدری دو کاراته کای عضو تیم ملی ایران در قسمت بانوان در این مسابقه ها هستند.
نوزدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان از روز پنجشنبه/پس فردا/ در ورزشگاه نیپون بودوکان شهر توکیو و با حضور ورزشکارانی از بیش از 100 کشور جهان آغاز می شود.
آساق ** 280 شماره 019 ساعت 12:18 تمام
۰ نفر