۱۹ آبان ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9883284
T T
۰ نفر

دو خبر کوتاه از ورزشهای رزمی

۱۹ آبان ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9883284
دو خبر کوتاه از ورزشهای رزمی ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/08/19 ورزش.ورزشهای رزمی .تکواندو.اورینتال مسابقات بین المللی تکواندو در صربستان از صبح روز یکشنبه در شهر بلگراد پایتخت این کشور آغاز شد.
به گزارش ایرنا، در این مسابقات که امشب/یکشنبه/ به پایان می رسد، تیم دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نماینده ایران حضور دارد.
در نخستین روز این مسابقه ها، مهدی احمدی در وزن دوم، آرمان عطایی در وزن چهارم، محمد باقی معتمد و حامد جعفری در وزن ششم و وحید عبداللهی و مهدی بی باک در وزن هشتم به مصاف حریفان خود رفتند.
سجاد خوش سیرت در وزن اول، محمد هداوند احمدی در وزن سوم، علیرضا نصر آزادانی در وزن پنجم و یوسف کرمی و روح الله طالبی در وزن هفتم امروز/ یکشنبه/ به روی شیاپچانگ رفتند.
***** مسابقات سبک رزمی اورینتال قهرمانی کشور برای انتخاب تیم منتخب ایران به منظور حضور در مسابقه های جهانی این رشته رزمی در دو قسمت مردان و زنان برگزار می شود.
به گزارش ایرنا به نقل از فدراسیون ورزشهای رزمی، این رقابتها در رده های سنی مختلف برگزار می شود و شرکت کنندگان در استایل های رسمی این سبک با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
رقابتهای بانوان در روزهای 19 و 20 آذر ماه و رقابتهای مردان نیز در روزهای 21 و 22 آذر ماه در سالن ورزشی فردوسی شهر همدان برگزار می شود.
مسابقه های جهانی سبک رزمی اورینتال در هر دو قسمت مردان و زنان، بهمن ماه امسال در شهر آتن پایتخت یونان برگزار خواهد شد.
شماره 089 ساعت 17:36 تمام
۰ نفر