۱۹ آبان ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9883276
T T
۰ نفر

سرمربی تیم ملی بوکس ایران:

۱۹ آبان ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9883276
سرمربی تیم ملی بوکس ایران: باید بهتر از گذشته باشیم ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/08/19 ورزش.بوکس .علی اصغر کاظمی سرمربی تیم ملی بوکس ایران گفت: با حضور مربیان کاربلدی همچون اکبر احدی و علیرضا استکی در کادر فنی باید نسبت به گذشته نتایج بهتری را کسب کنیم.
علی اصغر کاظمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: متاسفانه اکثریت ملی پوشان بوکس از نظر مالی و شغلی در شرایط مطلوبی نیستند که این مساله همواره برای کادر فنی مشکل ساز بوده است چرا که نفرات از لحاظ فکری و روحی با تمام توان تمرین نمی کنند.
وی گفت: مرحله نخست اردوهای آماده سازی را در شرایطی به پایان رساندیم که بیشتر وقت را برای آموزش مهارت های پایه ای بوکس به کار بستیم چرا که بوکسورها در باشگاهها و استانهای خود به خوبی آموزش نمی بینند.
کاظمی افزود: به دلیل اینکه زمان قرارداد فدراسیون بوکس با مجموعه ورزشی انقلاب تهران به پایان رسیده بود، از روز دوشنبه به مدت 2 هفته در ورزشگاه شهید شیرودی اردو را برگزار می کنیم و مجددا به مجموعه ورزشی انقلاب بازخواهیم گشت.
وی در خصوص مسائل پیش آمده درباره مرتضی سپهوند گفت: همان روزی که تصمیم به کنار گذاشتن سپهوند گرفته بودیم، وی به تمرینات تیم ملی آمد و انصافا در این مدت به دنبال برطرف ساختن مشکلات شخصی خود بوده است.
سرمربی تیم ملی بوکس ایران افزود: در فدراسیون بوکس، همه تصمیمات براساس سلسله مراتب اتخاذ می شود و هیچ فردی نمی تواند خودسرانه تصمیم بگیرد و ما هم هیچ ورزشکاری را بدون هماهنگی اخراج یا دعوت نمی کنیم.
3783 شماره 081 ساعت 16:08 تمام
۰ نفر