۱۹ آبان ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9883254
T T
۰ نفر
مروتی: تا پایان هفته کار جستجوی دکتر بهاء لو ادامه خواهد یافت ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/08/19 ورزش.کوهنوردی .دکتر بهاء لو نایب رییس فدراسیون کوهنوردی گفت: تیم جدیدی از امداد و نجات که کار جستجو برای یافتن دکتر سعبد بهاء لو را از روز پنجشنبه /16 آبان ماه/ آغاز کرده اند، تا پایان هفته به این کار ادامه می دهند.
میکائیل مروتی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این گروه متشکل از هفت شرپا از برترین شرپاهای جهان هستند که توانستند روز جمعه کوله و کیف پزشکی دکتر بهاء لو را بیابند.
تیم امید کوهنوردی ایران متشکل از هشت کوهنورد جوان به اتفاق حسین امانی سرپرست تیم و پزشک گروه سعید بهاء لو روز جمعه 12 مهرماه برای فتح قله 7134 متری تی لی چو پیک در کشور نپال از ارتفاعات هیمالیا - منطقه آنا پورنا، برنامه صعود را شروع کردند که دکتر در هنگام بازگشت از قله سقوط کرد.
مروتی ادامه داد: امیدواریم که این جستجو منجر به یافتن بهاء لو شود و در غیر این صورت برای ادامه یا توقف عملیات، فدراسیون قطعا جلسه مشترکی با مهندس محمد علی آبادی رییس سازمان تربیت بدنی خواهد داشت.
وی افزود: جدای از هزینه های جانبی تهیه بلیط و اسکان برای مسوولین فدراسیون و خانواده دکتر بهاء لو تاکنون بالغ با 60 هزار دلار هزینه صورت گرفته است و سازمان تربیت بدنی در این زمینه حمایت خوبی داشته است.
شماره 059 ساعت 13:26 تمام
۰ نفر