۱۸ آبان ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9883181
T T
۰ نفر

گوتی: آرزویم بازی در فینال جام قهرمانان است

۱۸ آبان ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9883181
گوتی: آرزویم بازی در فینال جام قهرمانان است ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/08/18 ورزش.فوتبال .خارجی گوتی هافبک باشگاه رئال مادرید اسپانیا اظهار داشت بزرگترین آرزویش بازی در فینال مسابقه های جاری جام قهرمانان باشگاههای اروپا (چمپیونز لیگ ) است.
گوتی از آن دسته بازیکنانی است که هرگز از بیان عقاید خود مثلا اینکه خبرنگاران دست از سرش بردارند، واهمه ندارد اما این بار به جای پرداختن به موضوعات جنجالی، از رویای بازی در فینال چمپیونز لیگ در شهر رم سخن گفته است.
به گزارش ایرنا به نقل از سایت گل، با وجود اینکه تیم رئال در دوران حضور گوتی در این باشگاه، سه بار در مسابقات چمپیونز لیگ قهرمان شده اما هنوز هیجان بازی در فینال را تجربه نکرده است.
وی با وجود شکست اخیر رئال برابر یوونتوس و کمرنگ شدن شانس این تیم برای صعود از مرحله نخست، امیدوار است سرانجام رویایش را به واقعیت تبدیل کند.
گوتی اظهار داشت: -اگر بخواهم آرزویی کنم، بازی در فینال جام قهرمانان است و بعد از آن هر اتفاقی که بیفتد، مهم نیست.< وی تصریح کرد: -تیم رئال چهار - پنج سال است که نتایج مطلوبی کسب نکرده و امیدواریم این اوضاع بزودی عوض شود.< عضو تیم ملی فوتبال اسپانیا در مورد قهرمانی بارسلونا در رقابتهای فصل جاری لالیگا (لیگ دسته اول باشگاههای اسپانیا) نیز معتقد است این قبیل باورها، از فشار انتظارات بر دوش تیم رئال کاسته و می توانند با خیال راحت برای دفاع از عنوان قهرمانی خود تلاش کنند.
وی در خاتمه گفت: -همین که مدعی قهرمانی شناخته نشویم، باعث راحتی تیم است و به عنوان مدافع قهرمانی، تمام تلاش خود را برای تکرار آن به کار خواهیم بست.< شماره 074 ساعت 18:25 تمام
۰ نفر