۱۴ آبان ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9882893
T T
۰ نفر
یدالله اکبری: استقلال با اضافه شدن من از بحران خارج شد ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/08/14 ورزش.فوتبال .استقلال تهران .یدالله اکبری یدالله اکبری بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران، اعتقاد دارد که استقلال با اضافه شدن او از بحران خارج شده است. اکبری، اعتماد به نفس بالایی در سالهای آخر فوتبال خود به دست آورده، اعتماد به نفسی که حتی در روزهای اوج وی دیده نمی شد.
این هافبک با تجربه که در چند هفته اخیر با از دست دادن یک ضربه پنالتی و گرفتن یک کارت قرمز بی مورد، موقعیت خود را در ترکیب اصلی از دست داده، همچنان امیدواری زیادی دارد تا از سوی سرمربی تیم استقلال در جمع 11 بازیکن اصلی قرار گیرد.
اکبری در این راه هیچ هراسی از رقابت با سایر بازیکنان تیم ندارد به طوریکه معتقد است آمادگی فعلی اش باعث می شود تا مربیان، او را برای ثابت بودن انتخاب کنند.
این بازیکن روز سه شنبه در گفت و گویی با خبرنگار ایرنا به سوالات مطرح شده به شرح زیر پاسخ داد: ** قبول دارید که نتوانستید از فرصت های به دست آمده استفاده کنید؟ - هدف من از بازگشت به استقلال این بود که در سالهای آخر فوتبالم، با این تیم به افتخار برسم. هم اکنون، هم آماده ام و هم شرایط را برای رسیدن به اهداف، مطلوب می بینم. تمام تلاشم این است در بازی ها بدرخشم تا هواداران استقلال از من راضی باشند.
** اما به نظر می رسد فرصت چندانی برای حضور در میدان نداری ؟ - نمی دانم چرا این حرف را می زنید. در شش بازی، بازیکن ثابت تیم استقلال بودم و به قدری آماده هستم که می توانم از دقیقه اول به میدان بروم.
** شش بازی از 13 بازی ! - نباید این را فراموش کنید که استقلال، تیم پرمهره ای است و در هر منطقه از زمین چند بازیکن مطرح و کارساز را در اختیار دارد، مهم بازی کردن من یا کس دیگری نیست، مهم این است که استقلال نتیجه بگیرد و در آخر به قهرمانی برسیم.
** مگر می شود بازی کردن یا نکردن یک فوتبالیست مهم نباشد، مخصوصا یک بازیکن 34 ساله ؟! - هیچ کس از نیمکت نشینی راضی نیست، همه دوست دارند تمام 90 دقیقه را در زمین باشند، اما هم قسم شده ایم تا اولویت اول، موفقیت تیم استقلال باشد و بعد از آن به فکر منافع خودمان باشیم.
** با توجه به ترافیک بازیکن در خطوط مختلف، بهتر نبود به تیم دیگری می رفتید؟ - استقلال تیم محبوب من است و همیشه دوست داشتم با این تیم و در کنار هواداران این تیم، فوتبالم را به پایان برسانم. به همین دلیل بعد از چند سال، دوباره استقلالی شدم و این اتفاق را اتفاقی خوب برای خودم می دانم.
** اتفاق خوبی که سالهای آخر دوران بازیگری خود را روی نیمکت می نشینی ! - واقعا نمی دانم چرا این همه اصرار دارید که من را بازیکنی ذخیره نشین معرفی کنید. این در حالی است که شش بار در ترکیب ثابت بازی کردم و در هر شش بازی، استقلال به هیچ حریفی نباخته است.
** حتما می دانید که رقابت با حسین کاظمی کار دشواری است ؟ - همه بازیکنان تیم استقلال از آمادگی فوق العاده ای برخوردارند و می توانند بهترین های لیگ برتر لقب بگیرند. پس دلیلی ندارد که از رقابت با کاظمی یا هر بازیکن دیگری هراس داشته باشم.
** اما شرایط سنی کاظمی بهتر از شما است.
- این حرف را قبول ندارم، من 34 ساله هستم و می توانم تجربه ام را در اختیار کار گروهی قرار بدهم، البته کاظمی هم چندان جوان نیست و با 30 سال سن و حضور چندین ساله در لیگ برتر بازیکن با تجربه ای شده است.
با این حال باز هم اعلام می کنم که نگران نیمکت نشینی نیستم و می دانم که شایستگی حضور در ترکیب اصلی تیم را دارم.
** اما معمولا اولویت مربیان، بازیکنان جوانتر است.
- من این را قبول ندارم، اگر اینطور باشد پس حسین کاظمی هم نباید بازی کند تا احمد خذیراوی که فقط 22 سال دارد، بتواند در ترکیب اصلی قرار بگیرد.
** سووالات ما تمام شد، حرف آخر؟ - تیم استقلال در هفته های اول لیگ برتر امتیازات زیادی را از دست می داد اما وقتی از بازی با استقلال اهواز به ترکیب اصلی راه پیدا کردم، پیروزی های پی در پی ما شروع شد.
این نشان می دهد که یدالله اکبری بازیکنی مفید است که می تواند تاثیر زیادی در روند دیدارهای استقلال داشته باشد.
** یعنی درخشش یدالله اکبری تنها دلیل خارج شدن استقلال بعد از بحران اول فصل بود؟ - منظورم این نبود، اما نمی توان خوب یا بد بودن بازیکنان را در پیروزی ها و شکست های به دست آمده نادیده گرفت.
شماره 017 ساعت 12:16 تمام
۰ نفر