۷ آبان ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9882413
T T
۰ نفر

اخبار فردا/

۷ آبان ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9882413
اخبار فردا/ اهم برنامه های خبری کشور در روز چهارشنبه ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/08/07 فرهنگی.عناوین برنامه .اخبار فردا.علمی-فرهنگی اهم برنامه های خبری پیش بینی شده کشور در روز چهارشنبه که شماری از آنها تحت پوشش گروه های خبری ایرنا قرار می گیرد، به این شرح است: ** دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری و هیات دولت در دور دوم سفرهای استانی، روز چهارشنبه به استان لرستان سفر می کند.
** پرویز داودی معاون اول رییس جمهوری به منظور شرکت در هفتمین اجلاس نخست وزیران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای روز چهارشنبه عازم قزاقستان می شود.
** شانزدهمین همایش بین المللی آسیای مرکزی و قفقاز با عنوان رقابت و رویارویی در قفقاز؟ ریشه ها، ابعاد و پیامدها که روز سه شنبه در تهران آغاز شد، چهارشنبه ادامه می یابد و عصر همان روز با سخنان حسین شیخ الاسلام قائم مقام و معاون خاورمیانه و مشترک المنافع وزارت خارجه به کار خود پایان می دهد.
**مجلس شورای اسلامی همچون هفته های گذشته، صبح چهارشنبه جلسه علنی خواهد داشت و در آن به بررسی طرحها و لوایح خواهد پرداخت.
** مراسم افتتاح نمایشگاه بین المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب با حضور مسئولان وزارت نیرو در محل نمایشگاه بین المللی تهران.
** آغاز به کار نخستین همایش تخصصی مبحث 19 مقررات ملی ساختمان در محل باشگاه شماره یک صنعت نفت.
** مراسم اختتامیه نشست کمیته صنعت ایران و سوریه در محل ساختمان شماره یک وزارت صنایع برگزار می شود..
** آغاز به کار همایش راهکارها و چالش های توسعه رسانه های دیجیتال ** اولین کنفرانس جهانی رادیوهای قرآنی و اسلامی روز چهارشنبه در:مرکز همایش های صدا وسیمای جمهوری اسلامی آغاز به کار می کند.
** تفاهمنامه فرهنگی ایران و چین در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی امضا می شود.
** نمایشگاه میراث ایران - جامعه جهانی در مرکز نمایشگاه های کتابخانه ملی آغاز به کار می کند.
** همایش آشنایی روسا و معاونین پژوهشی و آموزشی دانشگاهها و... با پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC( در هتل سیمرغ.
** برگزاری دیدارهای هفته دوم لیگ برتر والیبال ایران در سراسر کشور.
شماره 087 ساعت 18:34 تمام
۰ نفر