۷ آبان ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9882360
T T
۰ نفر

نوایی : مسوولان کشتی نیاز به آرامش دارند

۷ آبان ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9882360
نوایی : مسوولان کشتی نیاز به آرامش دارند ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/08/07 ورزش.کشتی.نوایی.آرامش نفر سوم رقابتهای کشتی آزاد جهان در سال 1973 تهران گفت : برای اینکه مسوولان فدراسیون کشتی بتوانند برنامه های تدوین شده خود را اجرا کنند نیاز به آرامش دارند.
محمدرضا نوایی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : متاسفانه بعد از بازیهای المپیک 2008 پکن کشتی ایران درگیر حواشی فراوانی شد که این حواشی اجازه نمی دهد مسوولان کشتی برنامه های خود را به خوبی به اجرا بگذارند.
وی ادامه داد : باید بحث المپیک و ناکامی در این بازیهای را فراموش کرد و هرچه زودتر برای موفقیت در رقابتهای جام جهانی تهران و جهانی 2009 دانمارک تلاش نمود.
وی با اشاره به تعیین کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد افزود : باید هر چه زودتر اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد مشخص و معرفی شوند تا به این طریق آرامش دوباره به کشتی بازگردد.
قهرمان بازیهای آسیایی 1974 تهران تاکید کرد : تمام تیم های مطرح کشتی جهان بعد از بازیهای المپیک پکن برنامه های ساختاری و اصلاحی خود را برای حضور در رقابتهای بین المللی تدوین کرده اند اما ما هنوز درگیر المپیک و حواشی ان هستیم.
این کارشناس کشتی گفت : تعلل بیش از اندازه تنها به کشتی لطمه وارد می کند ،پس مطلوب است اهالی کشتی با وفاق و هم دلی در راستای تحقق اهداف در کشتی گام بردارند.
شماره 034 ساعت 13:24 تمام
۰ نفر