۲۹ مهر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9881864
T T
۰ نفر
حسام ، خواستار توجه بیشتر رسانه ها به ورزش همگانی شد ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/07/29 ورزش.همگانی .هفته .پیاده روی معاون مرکز توسعه ورزش همگانی و تفریحی از رسانه های جمعی خواست توجه بیشتری به ورزش همگانی داشته باشند.
محمد هادی حسام روزدوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ، توسعه ورزش همگانی در سطوح مختلف را عامل مهمی در سلامتی روح و جسم اقشار مختلف مردم دانست و بر ضرورت توجه بیشتر به آن تاکید کرد.
وی با انتقاد از عملکرد رسانه ها در انعکاس کمرنگ رویدادهای ورزش همگانی گفت: رشته های این بخش از ورزش کشور، همواره مورد توجه جمع کثیری از مردم جامعه بوده، بطوریکه در برخی از رشته های ورزش همگانی تعداد شرکت کنندگان از تعداد تماشاگران شهرآورد 100 هزار نفری تهران بیشتر است و در دوی همگانی استان قزوین بیش از 300 هزار نفر شرکت داشته اند.
حسام در ادامه به عملکرد این معاونت در هفته تربیت بدنی اشاره کرد و گفت: در نخستین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش ، در بسیاری از شهرهای کشور بصورت سراسری پیاده روی خانوادگی برگزار شد.
به گفته وی، در آخرین روزهفته ورزش نیز قرار است پیاده روی خانوادگی بزرگی درنقاط مختلف کشور برگزار شود.
حسام به برگزاری نخستین جشنواره هنرهای رزمی در طول هفته ورزش در تهران نیز اشاره کرد و گفت: به دلیل استقبال فراوان و کمبود امکانات از 12 کشور خواسته ایم که در این رقابت ها شرکت نکنند.
وی در ادامه از تصویب بخشنامه ای توسط رییس سازمان ورزش کشور خبر داد که به زودی به تمام استان های کشور ارسال خواهد شد و براساس آن برگزاری پیاده روی های مستمر در مراکز استانها ، شهرهای کوچک ، بخش ها و حتی روستاها در اولویت های کاری مقامات محلی قرار می گیرد.
شماره 019 ساعت 13:35 تمام
۰ نفر