۱۸ شهریور ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9879276
T T
۰ نفر

عبدی: کریمی فوق ستاره است

۱۸ شهریور ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9879276
عبدی: کریمی فوق ستاره است ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/06/18 ورزش.ورزش های توپی .فوتبال مدافع تیم پرسپولیس تهران گفت: علی کریمی بک بازیکن برجسته است که می تواند حرکت روبه جلو تیم پرسپولیس را سرعت ببخشد.
بهادر عبدی که از پیوستن کریمی به پرسپولیس خوشحال به نظر می رسید امروز /دوشنبه/ به ایرنا گفت: با اضافه شدن کریمی و مهاجم جدید برزیلی علاوه بر اینکه دیگر هیچ تیمی در ایران به پرسپولیس نخواهد رسید، درآسیا هم مدعی اصلی قهرمانی خواهیم بود .
وی اضافه کرد: خوشبختانه کریمی بسیار شاداب و با انگیزه در تمرینات حضور پیدا کرده و انگیزه سایر بازیکنان را نیز بالا برده است.
به اعتقاد وی تجمع بازیکنان در پست های مختلف پرسپولیس نه تنها خطری برای این تیم به حساب نمی آید بلکه انگیزه و رقابت بین بازیکنان را برای ثابت شدن در تیم نیز شدید تر کرده است.
وی که درحال حاضر از سوی کادر فنی در دفاع راست به کار گرفته می شود ادامه داد: پست تخصصی ام هافبک نفوذی است و برای به کارگیری دراین پست یه پرسپولیس آمدم اما باتوجه به شرایط زمانی و خواست کادر فنی اکثر بازی های فصل گذشته را دردفاع راست بازی کردم.
عبدی تصریح کرد: درپرسپولیس منافع جمع و تیم ارجح بر منافع شخصی است که بر همین اساس همه تابع تصمیمات کادر فنی هستیم و در هر کجا که لازم باشد برای پرسپولیس به میدان خواهیم رفت .
وی درخاتمه پشتیانی یکصد هزار تماشاگر را برای این تیم بسیار ارزشمند توصیف کرد و افزود: به طور حتم تیم های حاضر درجام باشگاه های آسیا روز های سختی را درایران خواهندداشت و امیدوارم با حمایت هواداران این تیم را به قهرمانی آسیا برسانیم.
شماره 068 ساعت 16:45 تمام
۰ نفر