۶ شهریور ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9878489
T T
۰ نفر

هندبال لیگ برتر ایران

۶ شهریور ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9878489
هندبال لیگ برتر ایران تیم پارس جنوبی بر هپکو اراک غلبه کرد ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/06/06 ورزش.هندبال.لیگ تیم هندبال پارس جنوبی در اولین دیدار ازبیست و یکمین دوره مسابقات هندبال لیگ برتر باشگاههای ایران مقابل تیم هپکو اراک به پیروزی دست یافت به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دیدار که نخستین بازی از هفته نخست مسابقه های هندبال لیگ برتر باشگاههای ایران بود ، تیم پارس جنوبی با نتیجه 33 بر 30میهمان خود تیم هپکو اراک را شکست داد. نیمه اول این دیدار با نتیجه 18 بر 16 به سود تیم پارس جنوبی خاتمه یافت. قضاوت این دیدار به عهده علیرضا موسویان و حمید تقوی بود و تقی نادی نظارت این دیدار را برعهده داشت.
هفته اول روز جمعه بین تیم های کرمان با ابومسلم مشهد ، گچ فارسان شهرکرد با فولاد نوین سپاهان اصفهان ، آلومینیوم اراک با صنعت مس کرمان و ذوب آهن اصفهان با فولاد مبارکه سپاهان اصفهان برگزار می شود.
** در حاشیه : - سالن مسابقه ، هوای کاملا خنک و بهاری داشت. - بازی بدون تاخیر راس ساعت 17 آغاز شد. - بازیکنان دو تیم قبل از شروع بازی به طرف جایگاه تماشاگران رفته و آنان را مورد تشویق قرار داده و تماشاگران نیز متقابلا به آنان پاسخ دادند. - بازیکنان دو تیم ، به صورت زنجیره ای با یکدیگر و با داوران ، سرمربیان ، مربیان و سرپرستان دست دادند. - بازیکنان تیم هندبال پارس جنوبی با شعار علی علی یا علی مدد وارد زمین شدند. - در سالن مسابقه ، پارچه نوشته هایی از سخنان امام خمینی (ره ) و مقام معظم رهبری با عنوان ورزشکاران باید به مولا علی (ع) اقتدا کنند و امر ورزش ، امر به معروف است دیده می شد. - اطراف سالن مسابقه پر از تابلوهای تبلیغاتی یک شرکت بود ! - حدود 90 نفر تماشاگر از این بازی دیدن کردند که 10 نفر آنان خانم بودند. - بازیکنان تیم پارس جنوبی با پیراهن نارنجی و شورت سفید و بازیکنان تیم هپکو اراک با پیراهن زرد و شورت سفید بازی کردند. - امسال از سوی فدراسیون هندبال ، آی دی کارت هایی به حروف A برای سرمربیان ، B برای مربیان و C برای سرپرستان تیم ها تهیه شده است. - دو گل اول بازی را تیم پارس جنوبی زد. - دو تیم تا دقیقه 17 ، پایاپای و تا امتیاز 10 با هم بالا رفتند. - در نیمه دوم ، ابتدا تیم هپکو اراک دو گل زد. - بازیکن شماره 14 تیم پارس جنوبی در دقیقه 26 به مدت دو دقیقه از زمین اخراج شد.
- داور مسابقه در دقیقه 28 به بازیکنان ذخیره تیم هپکو اراک به علت یادآوری زمان مسابقه تذکر داد. - فرد لیگ سالمین بازیکن خارجی تیم پارس جنوبی که هنوز مجوز بازی را دریافت نکرده است ، از جایگاه تماشاگران بازی را تماشا می کرد. - علیرضا پورسلمان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی ، از نزدیک در سالن ، بازی دو تیم را تماشا می کرد. 1379 شماره 066 ساعت 23:05 تمام
۰ نفر