۸ خرداد ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9871765
T T
۰ نفر

مدیر برنامه -مانچینی < تایید کرد

۸ خرداد ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9871765
مدیر برنامه -مانچینی < تایید کرد ورود -مورینیو< به اینتر ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/03/08 ورزش -جورجیو دجورجیس < مدیربرنامه -روبرتو مانچینی < تایید کرده است که موکلش بزودی از پست سرمربیگری باشگاه اینترمیلان برکنار شده و جایش را به -خوزه مورینیو< خواهد داد.
مورینیو در چندماه گذشته همواره به عنوان نامزد سرمربیگری در اینتر مطرح بوده و شایعات از وقتی آغاز شد که مانچینی به خاطر حذف تیمش از دور رقابتهای جام قهرمانان باشگاههای اروپا اعلام استعفا کرد اگرچه روز بعد از این تصمیم انصراف داد.
به گزارش ایرنا به نقل از سایت گل، بذر تردید از همان زمان رشد کرد و حتی با وجود حمایت علنی -ماسیمو موراتی < رییس باشگاه، مانچینی مقابل درهای خروج از سن سیرو قرار گرفته تا جایش را به مورینیو پرتغالی بسپارد.
جورجیو دجورجیس مدیربرنامه مانچینی، که رسما برکناری موکلش و انتصاب مورینیو به عنوان سرمربی جدید تیم مدافع قهرمانی در لیگ ایتالیا را اعلام کرده، گفت: -روبرتو انتظار چنین سرانجامی را نداشت اما من همیشه می دانستم که یک جای کار خراب است. به هر حال، این اتفاق رخ داده و روبرتو بسیار ناراحت است چراکه هنوز کارهای زیادی داشت که ناتمام مانده است. او می توانست برای کسب قهرمانی های مهم دیگری از جمله چمپیونزلیگ تلاش کند.
اما اکنون مورینیو از راه رسیده و باید همه آنچه که مانچینی در چند سال گذشته انجام داده، تکرار کند.< دجورجیس تصدیق کرد که فشارهای موجود نقش زیادی در وضعیت اینتر در نیمه دوم فصل داشته و علیرغم کسب قهرمانی در رقابتی نزدیک، باخت به لیورپول تاثیر زیادی در وضیعت مانچینی نداشت: -با توجه به وضعیت اینتر از ژانویه به بعد، من معتقدم که فشار از بالا تاثیر خود را گذاشت و سپس بعد از دیدار با لیورپول، به حد انفجار رسید، در حالیکه شاید روبرتو می تواند از آن جلوگیری کند. من فکر می کنم در آن برهه مرتکب اشتباه شد و نباید به هیچکس می گفت که قصد رفتن دارد.< گفته می شود که -ماسیمو موراتی < برای ورود به دوران تازه وقت تلف نمی کند و مورینیو عصر امروز به همراه -مارکو برانکا< دبیرفنی اینتر، در میلان خواهد بود.
به محض اینکه خروج مانچینی رسما انجام شود، سرمربی سابق پورتو و چلسی قرارداد سه ساله ای با اینتر امضا خواهد کرد که مبلغ آن 9 میلیون یورو در سال است.
مورینیو، کسی که خود را -منحصر به فرد< توصیف می کند، بعد از اخراج از چلسی در ماه اکتبر، بیکار است و با وجود اینکه در ابتدا نسبت به یک زندگی آرام علاقه نشان می داد، بعد از گذشت چند ماه بیش از پیش در رسانه ها خبرساز شد و به نظر می رسید زمان برای بازگشت وی فرارسیده است.
در طول دوران بیکاری، نام او در ارتباط با هر باشگاه بزرگ اروپایی نظیر منچستریونایتد، آرسنال و البته چلسی شنیده شد. شایعه نامزدی او برای اینتر، آث میلان و بارسلونا نیز به همان قوت بود. گفته می شود که مورینیو فصل گذشته در همین زمان پیشنهاد یک باشگاه بزرگ را رد کرده - که تصور می شد رئال مادرید باشد- و با توجه به اینکه بارسلونا و میلان ترجیح دادند از داخل باشگاه کسی را انتخاب کنند، تنها اینتر بود که سرمربی تیم قهرمان را بعد از پایان مایوس کننده فصل، اخراج کرد.
با تایید اتفاقات اینتر توسط مدیربرنامه مانچینی، اکنون تنها چیزی که باقیمانده این است که باشگاه اطلاعیه ای رسمی صادر کند. به هرحال بازیکنانی مثل دکو، فرانک لمپارد، دیدیه دروگبا، میشل اسین و ریکاردو کاروالو به دنبال سرمربی محبوبشان به اینتر خواهند آمد تا پیش بینی های مطبوعات محقق شود.
شماره 046 ساعت 12:48 تمام
۰ نفر