۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9870956
T T
۰ نفر
باحضور معاون سازمان تربیت بدنی و رییس مرکز توسعه ورزش همگانی، مجمع عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی برگزار شد ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/02/30 ورزش.ورزش مکانیکی.اتومبیل رانی مجمع عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی عصرامروز (دوشنبه ) با حضور معاون سازمان تربیت بدنی و رییس مرکز توسعه ورزش همگانی در سالن اجتماعات دفتر امور مشترک فدراسیونها برگزار شد.
دراین مجمع که ریاست آن برعهده محمدهادی حسام بود 30 نفر از 40 عضو آن شرکت داشتند که کمیسیون های آئین نامه ها، تقویم ورزشی ، کارتینگ ، موتورسوای و اتومبیلرانی تصمیمات جلسه صبح خود را به اطلاع سایر اعضا رساندند و با تغییراتی مورد تصویب قرار گرفتند .
رییس فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی به خبرنگار ایرنا گفت: احتمال دارد در هیات رییسه فدراسیون تغییراتی ایجاد شود و اعضایی که بطور مرتب در جلسات شرکت نمی کنند برای آنها جایگزینی معرفی کنیم .
احمد قلعه بانیدرخصوص درخواست هیات ها برای اجازه ورود موتور مسابقات بصورت قانونی اظهار داشت : ما این موضوع را با رییس سازمان تربیت بدنی درمیان گذاشته ایم و تلاش می کنیم این مطلب را در هیات دولت مطرح و یکی از اعضای هیات را مسئول پیگیری آن خواهیم کرد.
وی درخصوص پیست فومول یک خاطر نشان کرد: مشکل اصلی برای تاسیس پیست فرمول یک تخصیص زمین است و هنوز نتوانستیم از منابع طبیعی زمین تهیه کنیم .
قلعه بانی با اشاره به پیست آزمایشی برای ماشین های خودرو سازان تاکید کرد: با وجود اینکه برای تاسیس پیست خودروسازان بودجه و سرمایه گذار تامین شده ولی هنوز نتوانستیم زمین مورد نظر را از دستگاههای مسئول بگیریم .
دراین مجمع تعدادی از اعضا نظرات خود را درخصوص میزبانی مسابقات و زمان و مشکلات پیرامون آن بیان کردند و سید علیرضا یکتا مرام بازرس فدراسیون پس از قرائت گزارش بارزسی سال 86 نیز استعفای خود را اعلام کرد و حسام نیز ابراهیم عباسی را به عنوان بازرس جدید فدراسیون معرفی کرد.
شماره 088 ساعت 17:15 تمام
۰ نفر