۱ اردیبهشت ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9868380
T T
۰ نفر

دارنده مدالهای طلا و نقره کشتی آزاد جهان :

۱ اردیبهشت ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9868380
دارنده مدالهای طلا و نقره کشتی آزاد جهان : باید معزی پور را حمایت کرد ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/02/01 ورزش.کشتی دارنده مدالهای طلا و نقره کشتی آزاد جهان گفت : با توجه به در پیش بودن بازیهای المپیک 2008 پکن ، تمام جامعه کشتی باید محمود معزی پور سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران را حمایت کنند.
اکبر فلاح روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد : برای اینکه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران بتواند در این مدت باقیمانده تا آغاز بازیهای المپیک 2008 پکن ، برنامه های فنی خود را بدون حاشیه و تنش اجرا کند ، جامعه کشتی باید از سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و کادر همراه وی حمایت کنند.
وی در مورد عملکرد کشتی گیران آزادکار در رقابتهای گزینشی سوئیس ادامه داد : مهدی تقوی در اولین حضور خودش در وزن 66 کیلوگرم توانست بر حریفان قدرتمندی نظیر آلبرت باتیروف قهرمان اروپا از بلاروس و سرافیم بارزاکوف دارنده مدالهای طلای کشتی آزاد جهان و المپیک از بلغارستان غلبه کند.
وی افزود : تقوی در این رقابتها نشان داد که می تواند جایگزین مناسبی برای حمید محمدنژاد و حتی مسعود مصطفی جوکار باشد. این کشتی گیر با تکیه بر نیروی جوانی خودش توانست چنین نتایج شگفت آوری را در سوئیس رقم بزند.
سرمربی سابق تیم کشتی آزاد جوانان ایران گفت : عباس دباغی هم با توجه به اینکه از نظر سنی نسبت به دیگر ملی پوشان کشتی آزاد کشورمان جوان تر است ، در این رقابتها عملکرد قابل قبولی را به ثبت رساند.
دارنده مدال طلای مسابقه های جهانی سال 1993 در تورنتو کانادا افزود : کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد ایران نباید از اعتماد کردن به جوانها هراس داشته باشد. میدان دادن به دباغی و تقوی جوان نشان داد که کشتی آزاد ایران در همین جوانها خلاصه می شود.
وی در مورد مراد محمدی تصریح کرد : من از اینکه محمدی توانست در نهایت سهمیه ورودی به بازیهای المپیک پکن را کسب کند بسیار خوشحالم اماای کاش که این کشتی گیر به رقابتهای آسیایی در کره جنوبی اعزام نمی شد.
فلاح ادامه داد : حضور مراد محمدی در رقابتهای آسیایی و در ادامه ، شرکت در مسابقات گزینشی سوئیس باعث شد که این کشتی گیر در مدت 20 روز ، کیلوهای زیادی از وزن بدنش را کاهش دهد.
وی افزود : چه بسا اگر محمدی از نظر توان جسمانی تحلیل نرفته بود ، مقابل یاندرو کوئین تانای کوبایی نیز مبارزه بهتری را به نمایش می گذاشت.
فلاح در پایان خاطر نشان کرد : امیدوارم علی اصغر بذری نیز بتواند در وزن 74 کیلوگرم ، سهمیه ورودی به بازیهای المپیک 2008 پکن را کسب کند.
شماره 050 ساعت 14:07 تمام
۰ نفر