۱۰ فروردین ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9866830
T T
۰ نفر

به علت عدم صدور روادید از سوی سفارت انگلیس در برلین

۱۰ فروردین ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9866830
به علت عدم صدور روادید از سوی سفارت انگلیس در برلین فدراسیون دوچرخه سواری ایران به یو سی آی شکایت می کند ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 10/01/87 ورزش.ورزشهای مکانیکی.دوچرخه سواری دبیر فدراسیون دوچرخه سواری ایران گفت: به دلیل صادر نشدن روادید برای دوچرخه سواران پیست رو ایران از سوی سفارت انگلیس در برلین این فدراسیون به اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری (یو سی آی ) شکایت خواهد کرد.
دوچرخه سواران پیست رو ایران که در اردوی امادگی در آلمان بسر می بردند، قصد داشتند برای شرکت در مسابقات جهانی منچستر که گزینشی المپیبک نیز محسوب می شود، از برلین راهی انگلیس شوند که سفارت انگلیس در این شهر از صدور روادید برای این دوچرخه سواران خودداری کرد.
اصغر خالقی روز شنبه به خبرنگار ایرنا افزود: سفارت انگلیس در آلمان بهانه هایی بیان کرده که اصلا قابل قبول نیست و همین دلایل واهی باعث شد که دوچرخه سواران پیست رو کشورمان از شرکت در این مسابقات محروم شده و شانس کسب سهمیه المپیک را از دست بدهند..
وی گفت:شکایت علیه انگلیس تهیه شده و با هماهنگی با رییس فدراسیون دوچرخه سواری به اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری ( یو سی آی ) ارائه خواهد شد.
وی افزود : در صورت عدم رسیدگی به این شکایت از سوی اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری ، فدراسیون دوچرخه سواری تمامی رقابتهای دوچرخه سواری که زیر نظر این اتحادیه برگزار می شود،را تحریم خواهد کرد.
دبیر فدراسیون دوچرخه سواری گفت : در حال حاضر تلاش می کنیم که تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان را برای حضور پرقدرت در رقابتهای دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در ژاپن آماده نماییم .
خالقی گفت : رقابتهای دوچرخه سواری قهرمانی آسیا از روز 21 فروردین جاری آغاز خواهد شد و تیم ایران روز هفدهم فروردین تهران را به مقصد توکیو ترک خواهد کرد .
شماره 012 ساعت 10:25 تمام
۰ نفر