۲۸ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9838606
T T
۰ نفر

با حمایت و همدلی مسوولان ورزش کشور؟

۲۸ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9838606
با حمایت و همدلی مسوولان ورزش کشور؟ آشتیانی: دو و میدانی روزهای روشنی در پیش دارد ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/12/28 ورزش.دو و میدانی.آشتیانی سرپرست فدراسیون دو و میدانی اعلام کرد: با توجه به پتانسیل بالا ورزشکاران دو و میدانی کار ایرانی در کنار دانش و دلسوزی مربیان داخلی این رشته ورزشی در سال آینده روزهای روشنی در پیش رو دارد.
به گزارش ایرنا از فدراسیون دو و میدانی، محمد رضا کاظمی آشتیانی با بیان این مطلب افزود: ورزشکاران کشورمان پتانسیل بالایی در مواد مختلف ورزش دو و میدانی دارند که در صورت توجه و برنامه ریزی بر روی آنها، می توان در این رشته بر بام آسیا ایستاد.
وی با اشاره به پرمدال بودن این رشته ورزشی در بازی های آسیایی و آوردگاه المپیک 2012 لندن، اظهار داشت: خوشبختانه علی سعیدلو معاون رییس جمهوری و رییس سازمان تربیت بدنی نگاه ویژه ای به ورزش دو و میدانی دارند که همین امر باعث دلگرمی فعالان در ورزش دو و میدانی شده است.
آشتیانی در پاسخ به پرسشی در خصوص وجود مشکلات مالی در فدراسیون دو و میدانی نیز گفت: فدراسیون دو و میدانی با مشکل مادی روبرو نیست و تمامی برنامه های تدوین شده، در صورت جدیت کارشناسان خبره فدراسیون در سال آینده با حمایت های مسوولان عالی ورزش کشور اجرا خواهد شد.
وی به ورزشکاران این ورزش اطمینان داد که فدراسیون دو و میدانی به طور همه جانبه از آنان حمایت خواهد کرد تا در مسابقات پیش رو موفق باشند.
سرپرست فدراسیون دو و میدانی خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی نونهالان و شرکت ورزشکاران کشورمان در مسابقات بین المللی مهم از جمله برنامه های آتی فدراسیون در سال جدید است.
آشتیانی تصریح کرد: سال 90 به دلیل حضور ورزشکاران ایران در مسابقات کسب سهمیه المپیک و همچنین مسابقات کسب آمادگی برای حضور قدرتمندانه در المپیک، از جمله سال های پرکار این رشته ورزشی در کشورمان است و ثابت خواهیم کرد به زودی دوومیدانی آسیا جلوه دیگری از اقتدار ورزشکاران و جوانان کشور عزیزمان را شاهد خواهد بود.
وی افزود: مسوولان فدراسیون دو و میدانی ایمان دارند که پتانسیل بالایی در بخش مربیگری در داخل کشور وجود دارد بنابراین از وجود مربیان با دانش و با تجربه داخلی بیش از گذشته در این ورزش استفاده خواهد شد.
1346/ 3404 شماره 033 ساعت 20:01 تمام
۰ نفر